تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
کد خبر : 19311

سکینه مریخ

خدمات‌رسانی ۲۵ موکب مازندرانی در طریق الحسین (ع) عراق

خدمات‌رسانی ۲۵ موکب مازندرانی در طریق الحسین (ع) عراق
مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه کربلا از خدمات‌رسانی ۲۵ موکب استان مازندران در طریق الحسین (ع) کشور عراق به صورت تمام وقت خبر داد.

به گزارش ریحان نیوز، مرتضی خرسند طی گفتگویی اظهار کرد: ۴۰۰ نفر از پزشکان فوق متخصص، متخصص و عمومی، متخصصین نورولوژی، داخلی، قلب، طب سنتی، اطفال، چشم پزشکی، دندانپزشکی، پرستار، بهیار و سایر تخصص‌های مورد نیاز به پیاده روی اربعین اعزام شدند.

او افزود: این تیم‌های درمانی در ۲۵ موکب استان در طریق الحسین (ع) کشور عراق به صورت تمام وقت در حال خدمت‌رسانی به زائرین گرامی هستند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه کربلا گفت: تیم‌های جهادی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان امسال هم طبق سنوات گذشته با حضور در موکب ها، خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی را وظیفه خودشان دانستند.

خرسند افزود: فعالیت تیم‌های درمانی از ۵ شهریور ماه شروع شده و تا امروز که در آستانه اربعین هستیم ادامه پیدا کرده است.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه کربلا ادامه داد: این تیم‌های جهادی در سه شیفت درمانی و به صورت شبانه روزی بدون هیچ روز تعطیلی با روحیه انقلابی، این خدمت را ارائه می‌کنند.

وی با ابراز خرسندی از استقبال نیرو‌های جهادی درخدمت رسانی به زائران بیان کرد: غالباً نیرو‌های داوطلب اعزامی بسیجیانی هستند که در طول سال با تیم‌های جهادی به مناطق کم‌برخوردار و محروم چه در حاشیه شهر‌های استان و چه در دیگر مناطق محروم سایر استان‌ها عزیمت می‌کنند و خدمات بهداشتی و درمانی خودشان را ارائه می‌دهند و همه ساله با هزینه شخصی برای ارائه خدمت به زائران امام حسین (ع) مواکب درمانی رادرکشورعراق برپا می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.