تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
کد خبر : 19257

سکینه مریخ

تکریم فرماندار قائمشهر از بهورزان به‌مناسبت روز بهورز

تکریم فرماندار قائمشهر از بهورزان به‌مناسبت روز بهورز
فرماندار قائمشهر گفت: بهورزان خدوم به عنوان خط اول ارتباط با عموم مردم در حوزه مسائل بهداشت و درمان کشور از جایگاه بسیار بالایی در نزد پروردگار و مردم برخوردارند.

به گزارش ریحان نیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائمشهر، فرماندار قائمشهر به مناسبت ۱۲ شهریور روز بهورز، به همراه معاون و مسئول بازرسی دانشگاه علوم پزشکی، بخشدار بخش مرکزی، مدیر شبکه بهداشت و درمان و دهیاران روستاهای شهرستان قائمشهر، از بهورزان شاغل در مرکز شبکه بهداشت و درمان قائمشهر تقدیر و تکریم کرد.

مولایی قرا ضمن تسلیت ایام فرا رسیدن اربعین حسینی و قبولی عزاداری و سوگواری دوستداران حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، با تبریک روز بهورز، گفت: بهورزان خدوم به عنوان خط اول ارتباط با عموم مردم در حوزه مسائل بهداشت و درمان کشور از جایگاه بسیار بالایی در نزد پروردگار و مردم برخوردارند و مطمئنا تلاش و ایثارگری های بهورزان با هیچ چیز دنیوی قابل ارزش گذاری نیست و دعای خیر مردم مومن پشت آنان خواهد بود.

فرماندار افزود:اگر نبود همت و همیت بهورزان متعهد و دلسوز، ما بر بیماری هایی مانند دیفتری، فلج اطفال و..فائق نمی آمدیم.

وی تصریح کرد: نگاه دولت هم به حوزه بهداشت و سلامت نگاه ویژه ای است تا جایی که در همین هفته دولت نزدیک به ۱۰۰۰ میلیارد تومان در حوزه بهداشت و سلامت مردم شهرستان هزینه شده است.

مولایی با بیان این مطلب که بیمارستان بزرگ ۳۲۰ تخت خوابی رازی یکی دیگر از اقدامات بسیار ارزشمند در حوزه سلامت جامعه است که پس از ۱۷ سال وقفه و بر زمین ماندن، در هفته دولت تجهیز و تکمیل شد که ان شاالله بزودی افتتاح می شود، گفت: رفع مشکل آب شرب از دیگر اقداماتی است که در راستای سلامت جامعه انجام شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.