تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸
کد خبر : 19229

سکینه مریخ

برگزاری مسابقات شنای تیمی آب‌های آزاد ۱۰۰۰ در ۴ متر کشور در عباس آباد

برگزاری مسابقات شنای تیمی آب‌های آزاد ۱۰۰۰ در ۴ متر کشور در عباس آباد
دبیر کمیته آب‌های آزاد کشور گفت: در این دوره از مسابقات شنای تیمی آب‌های آزاد ۱۰۰۰ در ۴ متر کشور در ۴ رده سنی زیر ۲۰ سال، ۲۰ و ۳۰ سال، ۳۰ و ۴۰ سال و ۴۰ سال به بالا در عباس آباد برگزار شد که در مجموعه تیمی، گیلان ب بر سکوی قهرمانی ایستاد، تیم‌های گیلان الف و تهران الف دوم و سوم شدند.

به گزارش ریحان نیوز، دومین دوره مسابقات شنای تیمی آب‌های آزاد ۱۰۰۰ در ۴ متر کشور با معرفی تیم‌های برتر به میزبانی مازندران در شهرستان عباس آباد به پایان رسید.

دبیر کمیته آب‌های آزاد کشور با بیان اینکه این دوره از مسابقات به یاد شهدای گرانقدر استان مازندران و حمایت از فک‌های خزری برگزار شد، گفت: این دوره از مسابقات که به صورت کشوری برگزار شد، مسابقه‌ای نمونه تیمی برای شنا در آب‌های آزاد است.

بنده نژاد با اشاره به اینکه شهرستان عباس آباد مرکز برگزاری مسابقات آب‌های آزاد ۱۰۰۰ در ۴ متر فدراسیون شنا در کشور است، افزود: لازمه برگزاری اینگونه مسابقات، دارا بودن استاندار‌های لازم است که از نظر فدراسیون شنا شهرستان عباس آباد قابلیت برگزاری مسابقات کشوری را دارد.

او گفت: این دوره از مسابقات در ۴ رده سنی زیر ۲۰ سال، ۲۰ و ۳۰ سال، ۳۰ و ۴۰ سال و ۴۰ سال به بالا برگزار شد که در مجموعه تیمی، گیلان ب بر سکوی قهرمانی ایستاد، تیم‌های گیلان الف و تهران الف دوم و سوم شدند.

۴۴ شناگر از ۱۱ استان کشور در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

گفتنی است: آیین اهدا‌ی جوایز این مسابقات با حضور دبیر کمیته شنای آب‌های آزاد کشور، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان عباس آباد، مسوولان اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان، مهر پرور رئیس هیات نجات غریق و غواصی شهرستان، هیات شنای شهرستان عباس آباد و جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان این رشته برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.