تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
کد خبر : 19245

سکینه مریخ

استقرار نیرو‌های خدماتی و پشتیبانی تا ۱۸ شهریور ماه در مرز مهران

استقرار نیرو‌های خدماتی و پشتیبانی تا ۱۸ شهریور ماه در مرز مهران
مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری مازندران گفت: نیرو‌های خدماتی و پشتیبانی تا ۱۸ شهریور ماه در مرز مهران مستقر هستند.

به گزارش ریحان نیوز، مهدی انگوران در باره بازدید از مرز مهران و روند خدمت رسانی به زائران شهدای دشت کربلا،گفت: مازندران به همراه استان‌های تهران، مرکزی، قزوین و البرز پنج استان معین کشور هستند که در مهران مستقر شدند.

وی گفت: مازندران هم برای خدمت رسانی مطلوب‌تر؛ ۴۹ نیروی خدماتی به همراه تجهیزات به مدت ۲۰ روز در مرز مهران مستقر خواهد داشت.

انگوران افزود: پنج دستگاه ماشین حمل زباله، سه دستگاه ماشین آتش نشانی، پنج دستگاه کامیون کمپرسی (بنز تک)، یک دستگاه تانکر ۱۰ هزار لیتری، یک دستگاه تانکر آب ۲ هزار لیتری (نیسان)، ۲ دستگاه ماشین آمبولانس، ۴۹ نیروی خدماتی، ۱۰ عدد سطل زباله ۶۵۰ لیتری، ۲ تا کامیون کمپرسی اجاره‌ای از شهر مهران در منطقه برای خدمت رسانی مطلوب‌تر به زائرانران مستقر هستند.

وی ادامه داد: برای تحقق این امر با تشکیل جلسه از ظرفیت تمامی شهرداران مازندران استفاده شده است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری مازندران با بیان اینکه نیرو‌های خدماتی و پشتیبانی تا ۱۸ شهریور ماه در منطقه مستقر هستند، بیان داشت: برای اینکه خدمات مطلوب‌تر به همه زائران ارائه شود و از طرف دیگر این نیرو‌ها بتوانند مهران را به وضعیت عادی بعد از بازگشت زائران برگردانند، نیرو‌های خدماتی و پشتیبانی مستقر در مهران تا ۱۸ شهریور در منطقه حضور دارند.

این مقام مسوول تصریح کرد:در بازدید‌ از منطقه و موکب‌های موجود ایرادات و برخی مشکلات نیز برطرف شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.