تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۲۹
کد خبر : 19131

رضا متانی

مدیرعامل تیم کشتی آزاد انبوه‌سازان هوتن؛ با قدرت بیشتری در لیگ باشگاه‌ها حاضر خواهیم شد

مدیرعامل تیم کشتی آزاد انبوه‌سازان هوتن؛ با قدرت بیشتری در لیگ باشگاه‌ها حاضر خواهیم شد
مدیرعامل تیم کشتی آزاد انبوه‌سازان هوتن گفت: با تجربه سومی در لیگ سال گذشته ، تلاش می کنیم قدرتمندتر از قبل در لیگ امسال حاضر شویم.

به گزارش ریحان نیوز، سالهاست که ورزش در شهرستان قائمشهر حرف نخست در استان و گاها در کشور و حتی میادین بین المللی و جهانی می زند و همین امر مسؤولیت متولیان ورزشی استان و شهرستان در قبال این شهر را بیشتر می کند.

تیم داری خصوصی مشکلات مخصوص به خود را دارد و قطعا بدون حمایت مسؤولین این مشکلات برای بخش خصوصی سخت تر هم خواهد شد.

تیم فوتبال نساجی قائمشهر تنها نماینده فوتبال مازندران در لیگ برتر است که با هدایت بخش خصوصی توانست بخشی از انتظارات فوتبال دوستان و عاشقان نساجی را برآورده سازد.

بعد از فوتبال، حال نوبت کشتی قائمشهر است که در میادین کشوری و بین المللی بدرخشد و برگ زرین دیگری را در صفحه ورزشی شهرستان اضافه کند.

مدیر مجموعه انبوه سازان هوتن، اهمیت این موضوع را به خوبی درک کرده و با استفاده از ظرفیتهای بومی و کار بلد توانسته تیم کشتی هلدینگ هوتن را پایه گذاری کند و در نخستین حضورخود توانست در سال گذشته رتبه سوم را به خود اختصاص دهد.

شهرام داداشی در گفت و گویی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در ورزش یکی از اهداف بلندمدت هلدینگ انبوه‌سازان هوتن است، اظهار کرد: با تجربه سومی در لیگ سال گذشته ، تلاش می کنیم قدرتمندتر از قبل در لیگ امسال حاضر شویم.

وی افزود: بین اعضای کادرفنی و کشتی‌گیران نسبت به سال گذشته تغییراتی خواهیم داشت تا بتوانیم در لیگ امسال به دیدار نهایی صعود کنیم.

مدیر عامل تیم کشتی انبوه سازان هوتن به اردوی تیم کشتی آزاد جوانان با هزینه هوتن در اردیبهشت امسال اشاره کرد و افزود: همان تیم در مسابقات جهانی جوانان قهرمان شد.

داداشی با بیان اینکه بعد از اتمام لیگ سال گذشته ، به جای حضور در جام باشگاه‌های جهان، همان هزینه را صرف بازسازی خانه کشتی قائم‌شهر و راه‌اندازی آکادمی کشتی کردیم، گفت: این کار با هدف کشف استعدادها و معرفی آنها به کشتی کشور انجام شد.

گفتنی است، تیم کشتی انبوه‌سازان هوتن در گروه B مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد کشور با تیم‌های مقاومت البرز ، پاس تهران و جاودانی مشهد هم گروه شده است.

تیم‌های بانک شهر، دانشگاه آزاد، آلفا مرزن‌آباد و ستارگان ساری در گروه A قرار دارند.

این مسابقات از اواخر مهرماه امسال آغاز خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.