تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
کد خبر : 19173

قدسیه سادات شعبانپور

جهاد پروژه‌های عمرانی در نکا؛ نماینده مردم در خانه ملت از عملکرد شهردار نکا تقدیر کرد

جهاد پروژه‌های عمرانی در نکا؛ نماینده مردم در خانه ملت از عملکرد شهردار نکا تقدیر کرد
شهردار نکا با بیان اینکه مدیریت جهادی را در عمل اثبات کردیم، گفت: شهروندان شهر نیکان امروز چهارشنبه ۸شهریور ماه ۱۴۰۲ در آخرین روز از هفته دولت با همت تیم مديريت شهری این شهر شاهد کلنگ زنی و افتتاح چندین پروژه عمرانی بودند.

به گزارش ریحان نیوز، موسی خلیلی شهردار نکا در آئین کلنگ‌زنی پروژه پارکینگ طبقاتی و مجتمع تجاری که با حضور شریعتی نماینده شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی، انگوران مدیرکل امور شهری استانداری، مرتضی رمضانی سرپرست فرمانداری نکا و جمعی از مدیران شهرستانی برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و آرزوی توفیق برای همه خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی گفت: نکا با ظرفیت‌های سیلو،سیمان، نیروگاه و داشتن مواهب طبیعی دریا،جنگل و ساحل همچنین مردمانی شهید پرور و نخبه، شایسته خدمات فراوانی هستند که با همت مجموعه شورا و شهرداری چشم‌انداز پنج ساله توسعه برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان مدت و بلند مدت تدوین شدهمچنین در زمینه شناسایی چالش‌ها و آسیب‌ها اقدامات مناسبی انجام و برخی پروژه های عمران شهری تعریف و اجرا شد.

شهردار نکا با بیان اینکه منطقه نمونه گردشگری قرمرض، اخذ مجوز پارک جنگلی کوهسارکنده، احداث و بهره‌برداری میدان امام رضا(ع)، احداث پل شورا در بستر رودخانه با هدف بهبود عبور و مرور و کاهش ترافیک بر روی رودخانه نکارود در منطقه چمازی، آزادسازی حریم نکارود، ساماندهی مبادی ورودی شرقی و غربی شهر برخی از پروژه ها بوده است.

وی افزود: امروز شاهد کلنگ‌زنی پروژه پارکینگ طبقاتی هستیم که در قطعه زمینی به مساحت ۹۱۴ متر مربع با صدور پروانه و پیش‌بینی ۱۴ طبقه با مساحتی بالغ بر ۱۴ هزار متر مربع و با امکاناتی همچون پارکینگ عمومی، شهرک بازی و اولین پردیس سینمایی طبقاتی در شرق مازندران، طراحی شده است.

شهردار نکا همچنین در مراسم افتتاح ساختمان غسالخانه این شهر اذعان داشت: وجود غسالخانه در خیابان آرامگاه موجب ایجاد ترافیک و شکایت ساکنین منطقه بود در این راستا یکی از برنامه اصلی شهرداری و شورای اسلامی تهیه طرح‌جامع آرامستان و بهسازی این مجموعه بود که از ۶ ماه گذشته با برنامه ریزی و تخصیص بودجه، اقدامات لازم جهت ساخت غسالخانه انجام شد.

وی بیان کرد: زمینی به مساحت ۳هزارو ۶۰۰متر مربع فضای تجهیزات کامل برای شهروندان، اتاق تشییع و کالبد شکافی در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفت.

غلامرضا شریعتی نماینده مردم شرق مازندران در خانه ملت نیز با تقدیر از فعاليت‌های شهرداری و شورای اسلامی در راستای تحقق پروژه‌های زيربنايی و عمرانی  گفت:پروژه های مختلفی در نکا نیمه تمام بود اما به لطف الهی و مدد شهردار جوان و اعضای شورای اسلامی شهر نکا شاهد تکمیل و افتتاح این پروژه ها هستیم امیدواریم این‌نگاه توسعه ای همچنان ادامه داشته باشد.

مهدی انگوران مدیرکل امور شهری استانداری مازندران نیز با گرامیداشت هفته دولت بیان کرد: وفاق و همدلی میان مجموعه شهرداری و اعضای شورا اسلامی این شهر جای تقدیر دارد زیرا افتتاح طرح های مختلف موجب رضایت مردم می شود.

سید اسماعیل میری رئیس شورای شهر نکا نیز گفت: اجرای طرح و پروژه های بزرگ به عنوان‌ یک هنر ،نیازمند برنامه و بودجه است که خوشبختانه از دوره ششم شورا با تعامل شهرداری و شورا اقدامات مناسبی صورت گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.