تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
کد خبر : 19267

سکینه مریخ

افتتاح و کلنگ‌زنی 2طرح عمرانی در شهر ارطه

افتتاح و کلنگ‌زنی 2طرح عمرانی در شهر ارطه
در آخرین روز از هفته دولت ۲ طرح عمرانی با حضور کیوان مرادیان نماینده حوزه انتخابیه قائمشهر، فرماندار قائمشهر و معاون عمرانی وی، رئیس و اعضای شورای شهر ارطه ، شهردار ارطه و مسئولین افتتاح و کلنگ زنی شد

به گزارش ریحان نیوز، شهردار ارطه در این مراسم با بیان اینکه یکی از عمده مشکلات این شهر، هدایت و جمع آوری آبهای سطحی است، اظهار کرد: با یک بارش ساده در نقاط شهر شاهد آبگرفتگی هستیم و این موضوع مشکلات عدیده ای را برای شهروندان ایجاد می کند.

خلیل الله زارع متراژ کانال در شهر ارطه را ۸۰  کیلومتر کانال اعلام کرد و افزود: ۱۰ درصد از این کانال بتنی و مابقی سنتی است.

وی، جابه جا نکردن تیرهای برق مزاحم را یکی دیگر از معضلات این شهر برشمرد و گفت:جابه جا نکردن تیرهای برق حتی باعث فوت یک نوجوان شده است.

شهردار ارطه با بیان اینکه بدهی این شهرداری در گذشته ۱۳ میلیارد بوده است، گفت: تاکنون با کمک فرماندار قائمشهر ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون از بدهی ها در مدت زمان کوتاه پرداخت شد که امیدواریم مابقی بدهی ها هم به زودی پرداخت شود.

زارع در ادامه به افتتاح کانال جمع آوری و هدایت آبهای سطحی شهر ارطه به طول ۹۳ متر در منطقه ابوخیل در هفتمین روز از هفته دولت اشاره کرد و افزود: عملیات اجرایی فضای سبز و پارک شهرداری ارطه هم در فضایی به مساحت ۳۵۰۰ متر مربع آغاز شد که ظرف مدت ۶ ماه به بهره برداری می رسد.

شهردار ارطه در پایان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۹ هزار متر مربع از  معابر اصلی شهر ارطه آسفالت شد و با هدف ارائه خدمات بهتر به شهروندان یک دستگاه کامیون بنز به ارزش ریالی ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون خریداری شد.

در ادامه نماینده مردم قائمشهر و حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی هفته دولت را فرصت مناسبی برای ارائه عملکردهای دولت به مردم برشمرد و اظهار کرد: دشمن با تمام توان به دنبال القای ناکارآمدی این نظام است که همه ما با تلاش و مجاهدت  می توانیم تمام نقشه های دشمن را نقش برآب کنیم.

کیوان مرادیان با بیان اینکه مبلغ ۳ میلیارد تومان برای جابه جایی تیر برق در شهر قائمشهر در نظر گرفته شده است، گفت: به زودی تعدادی از تیرهای برق مزاحم در معابراصلی و نقاط حادثه خیز قائمشهر جابه جا می شود.

در ادامه فرماندار شهرستان قائمشهر با بیان اینکه در این مراسم با بیان اینکه شهر ارطه کارهای زیادی برای انجام دادن دارد، اظهار کرد: در کمیته برنامه ریزی  ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان را برای شهر ارطه مصوب کرده ایم و همچنین یک میلیارد و ۵۰۰ تومان هم برای آب شرب ارطه درنظر گرفته ایم که  ظرف مدت ۲۰ روز آینده پیمانکار شروع به کار می کند.

جواد مولایی قرا گفت: در سال جدید نگاه ویژه ای به این شهر خواهیم داشت و تمام تلاشمان را به کار می گیریم تا دغدغه های اصلی شهر ارطه یکی پس از دیگری رفع شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.