تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱
کد خبر : 19150

سکینه مریخ

افتتاح سالن ورزشی درون مدرسه‌ای مازو پشته چالوس

افتتاح سالن ورزشی درون مدرسه‌ای مازو پشته چالوس
آئین افتتاحیه سالن ورزشی درون مدرسه مازو پشته چالوس در سومین روز از هفته دولت طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در چالوس برگزار شد.

به گزارش ریحان نیوز و به نقل از روابط عمومي اداره كل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس مازندران سالن ورزشی درون مدرسه ای مازو پشته چالوس با حضور محسنی نماینده مردم محترم چالوس،نوشهرو کلاردشت در مجلس شورای اسلامی،اسحاقی مسئول دفترمنطقه غرب اداره کل نوسازی مدارس مازندران،زرودی سرپرست فرمانداری چالوس، باروح مديرآموزش و پرورش چالوس افتتاح شد.

اسحاقی مسئول دفترغرب اداره کل نوسازی مدارس مازندران با گرامیداشت مقام دو شهید بزرگوار رجایی و باهنر اظهار داشت : تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی یادآور پایمردی این شهیدان والامقام است که با تلاش در عرصه‌ی خدمت‌گزاری توانستند خاطره ارزشمندی از خود به یادگار گذارند .

ايشان ضمن تشكر از حضور گرم آقاي محسني نماينده محترم مجلس شوراي اسلامي و قدردانی از زحمات همكاران دفترغرب نوسازي مدارس استان در نظارت ساخت پروژه هاي فضاهاي آمورشي و ورزشي خاطر نشان کرد : فرهنگ مدرسه سازی و نوع دوستی در حال گسترش است و یکی از اساس و پایه‌های انقلاب اسلامی تحول در انسانها است که این تحول با تربیت و آموزش حاصل می‌شود .

سالن ورشي درون مدرسه اي مازوپشته چالوس با زير بناي 600مترمربع به بهره برداري رسيده است.

يادآور مي شود در هفته دولت ۲۸ پروژه شامل ۱۵۲ کلاس با زیربنای ۲۴ هزار مترمربع است که به فضاهای آموزشی استان اضافه می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.