تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
کد خبر : 18926

سکینه مریخ

تسلیت سپاه کربلا در رحلت حضرت حجت الاسلام شیخ ولی الله عموزادی

تسلیت سپاه کربلا در رحلت حضرت حجت الاسلام شیخ ولی الله عموزادی
فرمانده سپاه کربلا مازندران و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در پی رحلت حضرت حجت الاسلام شیخ ولی الله عموزادی پیام تسلیتی صادر کردند.

به گزارش ریحان نیوز، پیام تسلیت رحلت عالم مجاهد و روحانی ربانی و جلیل القدر حضرت حجت الاسلام شیخ ولی الله عموزادی توسط فرمانده سپاه کربلا مازندران و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت عالم مجاهد و روحانی ربانی و جلیل القدر حضرت حجت الاسلام شیخ ولی الله عموزادی موجب تاثر و تالم فراوان اینجانبان و مردم دیار عالم پرور مازندران گردید.

آن فقیه وارسته از زمره استادان برجسته حوزه های علمیه مازندران بود که علاوه برفعالیت های مخالصانه در سنگر علوم دینی و تربیت شاگردان دینی و انقلابی ، مجاهدت، فداکاری و ایثارگری مرحوم در دوران پیروزی انقلاب و پس از آن در سنگر هشت سال دفاع مقدس در تاریخ این مرز و بوم برای همیشه جاوید و ماندگار است.

سجایای اخلاقی و سیره و روش آن فقید سعید که مدتی در کسوت قائم مقام حوزه نمایندگی ولی فقیه در لشکر سرفراز 25 کربلا و منطقه مقاومت بسیج مازندران در خدمت رزمندگان اسلام بود و پس از آن در راه تحقیق و تدریس و خدمت به ترویج و نشر مکتب اسلام و اهل بیت ( علیهم السلام ) عمر شریف خویش را سپری کرد، شمع فروزان محفل حوزه های علم و عمل بوده است.

این عالم زاهد و ساده زیست علاوه بر تدریس در حوزه های علمیه، محل رجوع و مورد اعتماد آحاد مردم بود و در خدمت به مسائل و گره گشایی و حل مشکلات مردم گوی سبقت را از همگان ربوده بود.

اینجانبان رحلت این عالم فقید را به محضر حضرت ولی عصر ارواحنا له الفداء، و مراجع معظم و مقام معظم رهبری و اساتید و شاگردان و طلاب حوزه های علمیه به ویژه آشنایان و بستگانشان تسلیت عرض نموده و از خدای متعال برای این عالم زاهد رحمت واسعه و حشر با اولیایش و برای بیت مکرم و سایر بازماندگان مرحوم، سلامتی و صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت داریم.

سرتیپ دوم پاسدار سیاوش مسلمی
فرمانده سپاه کربلا مازندران

حجت الاسلام رعایتی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.