تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
کد خبر : 18923

سکینه مریخ

بهره‌برداری از 113 پروژه برق‌رسانی در مازندران در هفته دولت امسال

بهره‌برداری از 113 پروژه برق‌رسانی در مازندران در هفته دولت امسال
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از بهره برداری 113 پروژه تامین برق متقاضیان و اصلاح و بهینه سازی شبکه با مبلغ هزار و 60 در هفته دولت امسال خبر داد.

به گزارش ریحان نیوز، مهندس سید کاظم حسینی کارنامی گفت : این پروژه ها شامل اصلاح و بهینه سازی ،احداث و توسعه شهری و روستایی ، کاهش تلفات ، تامین برق ، تبدیل سیم به کابل ، تجهیز پست زمینی ، توسعه فیدر ، رفع ضعف ولتاژ و احداث ساختمان اداری می باشد.

وی یادآور شد : این پروژه ها در بابل 8 پروژه ، ساری 9 پروژه ، نکا 3 پروژه ، سوادکوه 12 پروژه ، آمل 11 پروژه ، جویبار 4 پروژه ، سیمرغ 7 پروژه ، گلوگاه 2 پروژه، قائمشهر 14 پروژه، میاندرود 19 پروژه ، فریدونکنار 6 پروژه ، بهشهر 3 پروژه و بابلسر با 15 پروژه مورد بهره برداری قرار می گیرد.

حسینی کارنامی به تشریح اقدامات این شرکت در دو سال گذشته پرداخت و گفت : از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون در بخش توسعه و نگهداری شبکه های روستایی 2200 میلیارد ریال و در بخش توسعه و اصلاح شبکه های شهری مبلغ 12 هزار و 590 میلیارد ریال هزینه شده است.

همچنین از سال 1400 تاکنون 400 کیلومتر شبکه فشار متوسط ،1400 کیلومتر شبکه فشار ضعیف ،3600 پست توزیع با ظرفیت 210 مگاولت امپر در حوزه توزیع برق مازندران احداث و نصب شده است.

وی در پایان تصریح کرد:افزایش گرمای هوا در استان طی روزهای اخیر، به روند افزایشی مصرف برق دامن زده است لذا تمامی هم استانی های گرامی با مدیریت صحیح مصرف برق و توصیه به صرفه جویی در مصرف به سایر شهروندان، خدمتگذاران خود را در صنعت برق کشور یاری نمایند تا در سال جاری شبکه برقی پایدار و به دور از خاموشی داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.