تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶
کد خبر : 18768

زینت موسوی پور

برگزاری جشنواره در رامسر برای کشتی‌گیران/برای ورزش کشتی کوتاهی نخواهد شد

برگزاری جشنواره در رامسر برای کشتی‌گیران/برای ورزش کشتی کوتاهی نخواهد شد
رئیس هیات کشتی استان مازندران با بیان اینکه دراینده خواستار پای کار امدن فرمانداران وشهرداران برای حمایت ورزش کشتی هستیم، گفت: برای ورزش کشتی کوتاهی نخواهد شد و هر کاری بتوانیم در جهت حمایت ان انجام می‌دهیم.

به گزارش ریحان نیوز، امید شایگان رئیس هیات کشتی استان مازندران به همراه رضا احمد زاده رئیس ورزش جوانان، مسئولین ورزشی شهرستان سوادکوه برای دیدن سینا خلیلی قهرمان کشتی نوجوانان به همراه خانواده وبا حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

امید شایگان رئیس هیات کشتی استان مازندران گفت: سابقه فعالیت بنده در رشته های ورزشی مختلف به مانند؛ فوتبال، والیبال، بوکس ودر کنار ان کشتی بوده است.

رئیس هیات کشتی شهرستان مازندران افزود: درجهت حفظ وارتقای ورزشکاران از مرحله نوجوانی تا مرحله بزرگسالی برنامه هایی در حد توانمان برگزار می کنیم به عنوان مثال از تاریخ اول تا پنجم شهریور ماه مسابقات جشنواره رامسر برگزار میشود، این مسابقات به مدت سه روزاست وهدف این است از همین بچه ها در دوره های بعد قهرمانانی بدست بیاید.

این مسئول با اشاره به اینکه در جهت دانش افزایی مربیان در شهرستان فدراسیون امسال تعداد کلاسها را از ۴کلاس به ۸کلاس رسانده است. وهدف از برگزاری این کلاسها تعداد مربیان بیشتر درجهت کمک به کشتی گیران است.

شایگان با بیان اینکه ایا کمیته ای برای پیشکسوتان داریم اشاره به این نکته داشت جلسات برگزاری با پیشکسوتان برگزار میشود ودر این جلسات از تجربیات انان استفاده می شود.

رئیس هیات کشتی مازندران با اظهار به اینکه در اجرای مسابقات با اموزش وپرورش در تعامل هستیم وبا توجه به کثرت کشتی گیران وحمایت مالی تا جایی که در توانمان باشد در جهت کشتی شهرستان سوادکوه کوتاهی نخواهد شد.

این مسئول با اشاره به این نکته شهرستان سوادکوه با توجه به قهرمانی به مانند سینا خلیلی وامیر محمد خلیلی به خود دیده است وتلاشی که هیات کشتی شهرستان سوادکوه انجام داده است کوتاهی نخواهد شد ودر اینده خواستار پای کار امدن وحمایت فرمانداران وشهرداران هستیم.

در ادامه در جهت حمایت کشتی وکشتی گیران همچنان که کشتی لوچو قدمتی طولانی در شهرستان سوادکوه دارد گفت: کشتی لوچو زیر مجموعه ما نیست اما قطعا برای کشتی کمکی که بتوانیم دریغ نداریم وهیچ هیاتی به ما کمک نکرد ولی ما تاجایی که بتوانیم برای کشتی حمایت میشود.

سینا خلیلی قهرمان نوجوان کشتی ازاد جهان گفت: نیازهای من در دورانی که اموزش ومسابقات را داشتم پدرم متقبل شد وتنها ارزوی من رسیدن به قهرمانی وکسب طلای المپیک است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.