تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
کد خبر : 18691

اختصاص تسهیلالت به طرح های توسعه ای در قائمشهر

اختصاص تسهیلالت به طرح های توسعه ای در قائمشهر
استانداری مازندران ۱۶۰ میلیارد تومان تسهیلات برای طرح‌های توسعه‌ای درقائمشهر اختصاص داد.

 

به گزارش ریحان نیوز، در سفر استاندار مازندران به شهرستان قائم شهر و دیدار با اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و نخبگان و مسئولان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر نیز مسائل مختلف این شهر مورد بررسی و تصمیم های مقتضی قرار گرفت.

جلسه شورای اداری شهرستان قائم شهر با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان آخرین برنامه سفر شهرستانی استاندار مازندران به قائم شهر بود که تا پاسی ازدیشب در سالن همایش شهرداری این شهر برگزار شد.

دراین جلسه پس از ارائه گزارش معاونین استاندار و چند تن از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، حسینی‌پور استاندار مازندران اختصاص ۱۶۰ میلیارد تومان تسهیلات برای تکمیل و توسعه کارخانجات و صدور حکم افتتاح بیمارستان جدید التاسیس رازی قائم شهر ونیزاقدامات حمایتی در حوزه‌های کشاورزی، منابع طبیعی، محیط زیست، گردشگری و عمرانی در سطح شهر و روستا‌ها را از جمله مصوبات جلسه شورای اداری این شهرستان برشمرد که بعد از نهایی شدن در استانداری برای اجرا به فرمانداری قائم شهر ابلاغ خواهد شد.

آیت الله معلمی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر، سفر شهرستانی استاندار مازندران را ابتکار عمل شایسته و ارزشمند در شناسایی و ارائه راهکار‌ها در رفع مشکلات و توسعه شهر‌ها و روستا‌های استان عنوان کرد.

بر اساس مصوبات سفر شهرستانی استاندار، فرماندار شهرستان مسئول پیگیری و اجرای دقیق مصوبات برای امیدآفرینی و بهره‌مندی مردم از دستاورد‌های این سفر هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.