تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴
کد خبر : 18621

قدسیه سادات شعبانپور

برگزاری کارگاه آموزشی کسب و کار اسلامی با محوریت عفاف و حجاب در فرمانداری میاندورود

برگزاری کارگاه آموزشی کسب و کار اسلامی با محوریت عفاف و حجاب در فرمانداری میاندورود
به همت مشاور و مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان میاندورود با حضور بانوان فعال در کسب و کار شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری میاندورود برگزار شد.

به گزارش ریحان نیوز، دکتر رقیه زارعی در این جلسه اظهار کرد: اسلام برای اینکه روابط اقتصادی مثل بقیه روابط انسان با صداقت و راستی و از روی عدالت و رضایت انجام پذیرد و مصالح فردی و اجتماعی تامین گردد، از هرگونه هرج و مرج اقتصادی جلوگیری شود و مردم با آرامش خاطر زندگی کنند، در زمینه معاملات احکام خداپسندانه ای دارد.

وی افزود: اگر کسب و کار افراد بر اساس احکام اسلام صورت گیرد، خدمت به خانواده و خلق خدا هست. خداوند متعال فرمودند: مردم خانواده من هستند، پس محبوب‌ترین آنان پیش من کسانی هستند که با مردم مهربان باشند، و در تامین نیازهای آنها کوشا باشند.

زارعی تاکید کرد: اگر کسب و کار افراد به سبک اسلامی باشد موجب رضایت خداوند متعال و خلق خدا و در نهايت خدمت کردن به سبک بندگی خداوند متعال است و همچنین موجب رونق اقتصادی سالم در جامعه می شود و همچنین کسب روزی حلال موجب سلامت خانواده و جامعه خواهد بود.

مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری میاندورود همچنین بیان کرد: بانوانی که تولید لباس دارند در دوخت لباس های دانش اموزان دقت کافی داشته باشند. حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مد ظله العالی هدف اقتصاد کشور را تولید ثروت و تقسیم عادلانه آن بین آحاد مردم خواندند، برای رسیدن به اقتصاد سالم، کارگر یکی از ستون‌های اصلی و از عوامل درجه یک تولید ثروت در کشور است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.