تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۰۲
کد خبر : 18573

سکینه مریخ

خسارت ترکِ فریضه امر به معروف و نهی از منکر جبران‌ناپذیر است

خسارت ترکِ فریضه امر به معروف و نهی از منکر جبران‌ناپذیر است
حجت الاسلام رعایتی در جمع پاسداران و سربازان سپاه ساری گفت : ترک فریضه امر به معروف و نهی از منکر خسارتهای جبران ناپذیری برای جامعه اسلامی به بار می آورد.

به گزارش ریحان نیوز و به نقل از، روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج ساری حجت اسلام دکتر رعایتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا صبح امروز در جمع پاسداران و سربازان سپاه شهرستان ساری عنوان کرد: در طول تاریخ انسانهایی بوده اند که از ابتدا در مسیر حق بوده اند اما در ادامه راه به دلائلی به سمت باطل رفتند.

وی اذعان کرد : سطحی نگری،گرایش به مادیات،هوا و هوس و.. از جمله دلائل انحراف انسان به شمار می رود که از این مصادیق می توان به عنوان مصادیق عبرت در تاریخ نام برد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در ا ادمه با اشاره به اینکه خداوند برای هیچ انسانی سرنوشت بد رقم نخواهد زد گفت :دشمنان برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان و دستیابی به اهداف خود به راههای مختلفی متوسل می شوند،اگر اسلام سد راه آنان باشد اسلام آمریکایی را علم می کند،اگر شیعه سد راه اهدافشان باشد شیعه انگلیسی را علم میکنند،فلذا در میان این تهاجمات گسترده دشمن بصیرت و مطیع امر رهبری بودن چاره ساز است.

دکتر رعایتی در ادامه افزود : مردم مدینه بهترین امت پیغمبر بودند اما چه شد که به عهد خود با امام حسین (ع)پایبند نبودند ودر حق پسر پیغمبر خدا ظلم رواداشتندباید به توطئه وخباثتی که دشمن بکار بست و عوامل درونی اجتماعی مردم آن زمان توجه کرد.

وی عنوان کرد : دولتمردانی بودند که تمام کشور را معطل تصمیمات شیطان بزرگ کرده بودند و به بهانه های مختلف مانند fat،تحریم،حقوق بشر و… مانع پیشرفت کشور شدند.

رعایتی در خاتمه با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر نباید فراموش شود خاطر نشان کرد : ترک فریضه امر به معروف ونهی از منکر خسارتهای جبران ناپذیری برای جامعه اسلامی به بار می آورد چرا که پایه و اساس ارزشهای اسلامی امر به معروف و نهی از منکر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.