تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
کد خبر : 18530

مهرآسا جانعلی پور

بازگشت 3 واحد صنعتی راکد به مدار تولید

بازگشت 3 واحد صنعتی راکد به مدار تولید
فرماندار شهرستان قائمشهر از بازگشت ۳ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید خبر داد و گفت: در قائمشهر 149 واحد صنعتی فعال هستند که با پرداخت تسهیلات به این واحدها، به اشتغال افراد کمک شده است.

به گزارش ریحان نیوز، جواد مولایی قرا ظهر امروز در جلسه شورای اشتغال با بیان اینکه امسال ۳ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید بازگشت، اظهار کرد: امیدواریم با همکاری دستگاه های اجرایی و بانکها بتوانیم از سرمایه گذارهای واقعی دفاع کنیم و جلوی پای آنها سنگ اندازی نکنیم، افزود: در این شهرستان149 واحد صنعتی فعال هستند که با پرداخت تسهیلات به این واحدها، به اشتغال افراد کمک شده است.

وی در ادامه به تعهد ایجاد اشتغال دستگاه های اجرایی در سامانه رصد اشتغال اشاره و تصریح کرد: شهرستان قائمشهر با ۱۲۰ درصد اجرای تعهد خود برای ایجاد اشتغال، رتبه سوم در مازندران را به دست آورده است.

فرماندار قائمشهر با اشاره به اجرای طرح توانمندسازی روستایی، گفت: پیش از آنکه ۵۰۰ روستای مازندران با هدف های اشتغال پایدار، رفع محرومیت و افزایش رفاه اجتماعی توانمندسازی شود در این شهرستان و در مرحله نخست پنج روستا را که از پتاسیل بالایی بهره مند بوده است را هدف گذاری کردیم.

مولایی در پایان به جشن شکرگذاری محصول نیشکر با حدود ۳ هزار و ۵۰۰ نفر که در روستای ریکنده برگزار شد، اشاره کرد و گفت: در حال حاضر باید پیگیر صنایع مرتبط با محصول نیشکر باشیم و برای آنکه بتوانیم این محصول را برندسازی کنیم به تشویق و ارائه تسهیلات با هدف بیشتر نیاز داریم چرا که با این کار می توانیم اشتغال ایجاد کرده و از انحراف ها هم جلوگیری کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.