تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
کد خبر : 18536

 در هفدهمین دوره جایزه ملی کیفیت؛

سکینه مریخ

۲ واحد تولیدی در مازندران موفق به کسب جایزه ملی کیفیت شدند

۲ واحد تولیدی در مازندران موفق به کسب جایزه ملی کیفیت شدند
هفدهمین دوره جایزه ی ملی کیفیت مبتنی بر مدل کیفیت جهان اسلام با حضور مقامات دولتی، مهمانان داخلی و خارجی و بنگاه های تولیدی و خدماتی فعال در امر کیفیت در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد.

به گزارش ریحان نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد مازندران در این مراسم که در روز 26 تیرماه سال 1402 برگزار شد، واحد های تولیدی لبنی دوشه هراز و شرکت لارین آلیما پارس از مازندران به ترتیب گواهی نامه اهتمام به کیفیت و تقدیر نامه اشتهار به کیفیت یک ستاره را دریافت نمودند.

لازم به ذکر است در هفدهمین دوره از جایزه ملی کیفیت به شرکت‌ها و بنگاه‌های منتخب براساس شاخص های تعیین شده جایزه ملی ایران مبتنی بر مدل کیفیت جهان اسلام سه نوع گواهی حضور، گواهی سطح اهتمام و گواهی سطح اشتهار یک تا چهار ستاره اعطا گردید و بیش از ۵۰۰ بنگاه و شرکت در این جایزه شرکت کرده‌اند که ۱۴۷ واحد توانستند از فیلترهای سازمان ملی استاندارد عبور کرده و ارزیابی شوند.

درجوایز این دوره از برگزاری مراسم جایزه ملی کیفیت معیارهایی نظیر حکمت در مدیریت، تفکر جهادی، مسوولیت اجتماعی اسلامی، تکلیف‌گرایی دینی، اخلاق و معنویت سازمانی و غیره برای انتخاب برگزیدگان مبتنی بر مدل کیفیت جهان اسلام مورد توجه قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.