تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵
کد خبر : 18401

سکینه مریخ

محقق مازندرانی در مهتمرین رویداد علمی کشور برگزیده شد

محقق مازندرانی در مهتمرین رویداد علمی کشور برگزیده شد
حجت الاسلام دکتر محمدرضا اسدی به عنوان صاحب اثر برگزیده در جشنواره بین‌المللی فارابی انتخاب و معرفی شد.

به گزارش ریحان نیوز، درخشش محقق مازندرانی در مهتمرین رویداد علمی کشوربه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، حجت الاسلام دکتر محمدرضا اسدی پژوهشگر نکایی به عنوان صاحب اثر برگزیده در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فارابی در بخش بزرگسال گروه اخلاق، ادیان و عرفان انتخاب و معرفی شد.

این رتبه برای تولید اثر «الگوی تحقق عدالت اجتماعی در اسلام و مسیحیت با مطالعه موردی گفتمان انقلاب اسلامی ایران و الهیات رهایی بخش آمریکای لاتین» به وی اعطا گردید.

لوح تقدیر از رئیس جمهور و دو سازمان جهانی یونسکو (UNESCO) و آیسسکو (ICESCO) همراه با ثبت رتبه در بنیاد ملی نخبگان از جمله جوایز اهدایی است.

جشنواره بین‌المللی فارابی به عنوان مهم‌ترین رویداد علمی دانشگاهی و حوزوی کشور و یکی از معتبرترین جشنواره‌های علمی در جهان اسلام، با حضور داوران برجسته از طیف‌های فکری متنوع، عالی‌ترین سطح از داوری علمی را به منصه ظهور رسانده و معرفی کننده صاحبان آثار برجسته به ویژه نظریه پردازان و نوآوران درجه یک در نظام آموزش عالی ایران است.

به گفته دکتر مهدی عباس‌زاده، دبیر علمی جشنواره بین‌المللی فارابی، آثار برگزیده دوره چهاردهم جشنواره از میان ۲۸۵۷ اثر ارسالی به جشنواره و پس از داوری همه جانبه در فرآیندی بسیار دقیق انتخاب شده اند و نظریه‌پردازی، گره‌گشایی از مشکلات، نوآوری و داشتن ایده جدید از ویژگی‌های مورد تأکید در داوری آثار بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.