تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲
کد خبر : 18290

قدسیه سادات شعبانپور

همایش دوچرخه سواری به‌مناسبت گرامیداشت ۱۰۴۰۰ شهید مازندران در نکا برگزار می‌شود

همایش دوچرخه سواری به‌مناسبت گرامیداشت ۱۰۴۰۰ شهید مازندران در نکا برگزار می‌شود
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا گفت: به مناسبت گرامیداشت یادو خاطر ده هزارو ۴۰۰شهید دیار علویان و دهه امامت و ولایت همایش دوچرخه­ سواری در نکا برگزار می شود.

به گزارش ریحان نیوز، ماشالله طزره ای نژاد در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: توجه به به فعالیت ‌های ورزشی و تشویق نوجوانان و جوانان به حضور در رشته‌های مختلف ورزشی از برنامه های مهم ماست همچنین برگزاری همایشها با یاد شهدا نتایج مطلوبتری را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: این همایش به همت هیئت دوچرخه­ سواری شهرستان نکا به مناسبت گرامیداشت دهه ولایت، و توجه به اوقات فراغت و گرامیداشت یادو خاطر شهدا برگزار می شود.

طزره ای همچنین با اشاره به برگزاری همایش خانوادگی در سطح روستاهای شهرستان بیان داشت: توجه به ورزش همگانی در روستاهها نیز از اهمیت فراوانی برخوردار است و در این راستا جشن فرهنگی روستایی ۵شنبه ۱۵تیر در روستای تلم هزار جریب برگزار می شود.

سید عمار محمدی رئیس هیات دوچرخه سواری شهرستان نکا نیز،گرامیداشت یادو خاطر شهدا،  ترویج و تبلیغ فرهنگ دوچرخه‌سواری و ایجاد رغبت بیشتر جوانان به ورزش همگانی را از اهداف این همایش دانست و گفت:  این همایش ساعت ۱۷ روز چهارشنبه ۱۴تیر از پارک فرمانداری تا پارک ملت با حضور آقایان در تمام رده های سنی برگزار می شود و به شرکت کنندگان به قید قرعه ۳ دستگاه دوچرخه ،۱۴جایزه ۱۰میلیون ریالی اهدا می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.