تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
کد خبر : 18280

سکینه مریخ

رویکرد جدید مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ۲۲ بهمن ساری آموزش به شرط اشتغال است

رویکرد جدید مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ۲۲ بهمن ساری آموزش به شرط اشتغال است
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ۲۲ بهمن ساری با اشاره به رویکرد جدید آموزش به شرط اشتغال‌، از آموزش مهارتی به ۵۰ نفر از مددجویان کمیته امداد به شرط اشتغال خبر داد.

به گزارش ریحان نیوز و به نقل از روابط عمومی و مرکز اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران، سید احمد طاهری رئیس مرکز، با اعلام این خبر افزود: مهمترین برنامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور تربیت نیروی کار ماهر برای صنایع می‌باشد، که در این راستا در تلاشیم ضمن ایجاد تفاهم کاری با صنایع و صنوف استان برای نیاز ایشان در تربیت و تامین نیروی کار ماهر اقدام نماییم.

وی ادامه داد: شرکت کارن ماشین شهرستان ساری که در تولید دستگاه‌های ساخت درب و پنجره pvc فعالیت می‌نماید برای تکمیل نیروی کار خود نیاز به ۵۰ نفر کارگر ماهر در رشته‌های جوشکاری و تراشکاری داشته که حتی تفاهم کاری مشترک و با تامین مواد مصرفی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ۲۲ بهمن ساری، از سوی شرکت مذکور به تربیت نیروی کار ماهر برای این مجموعه اقتصادی پرداخت.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ۲۲ بهمن ساری در خصوص نحوه تامین ۵۰ نیروی کار ماهر بیان داشت: پس از عقد تفاهم کاری مشترک بین دو مجموعه، مذاکراتی با مدیران کمیته امداد شهرستان صورت گرفت، تا افراد فاقد مهارت این دستگاه به مرکز معرفی تا پس طی دوره‌های آموزشی و قبولی در آزمون پایان دوره مستقیماً به شرکت کارن ماشین جهت اشتغال معرفی شوند.

وی افزود: در حال حاضر و در فاز اول ۲۴ نفر آموزش‌های جوشکاری و تراشکاری را کسب کرده که پس از طی آزمون صلاحیت فنی برای آغاز به کار به شرکت کارن ماشین معرفی خواهند شد.

طاهری رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ۲۲ بهمن ساری در خاتمه اظهار کرد: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ۲۲ بهمن ساری به‌عنوان بزرگترین مرکز آموزش در استان دارای ۲۰ کارگاه آموزشی و ۱۵۰ حرفه آموزشی است لذا از جوانان جویای کار فاقد مهارت دعوت می‌شود تا با حضور در این مجموعه و کسب مهارت به ایجاد اشتغال بپردازند، زیرا آموزش‌های مهارتی لازم ایجاد شغل در جامعه می‌باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.