تاریخ انتشار : شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷
کد خبر : 18168

سکینه مریخ

مراسم معارفه رحمتی سرمربی جدید نساجی مازندران برگزار شد

مراسم معارفه رحمتی سرمربی جدید نساجی مازندران برگزار شد
سید مهدی رحمتی که به‌عنوان نخستین سرمربی پس از پایان فصل لیگ برتر تصمیم به جدایی از آلومینیوم اراک و حضور در نساجی مازندران گرفت، امروز در حضور پیشکسوتان و اصحاب رسانه استان معارفه شد.

به گزارش ریحان نیوز سرمربی جدید نساجی مازندران امروز در نشست خبری در قائم‌شهر گفت: با افتخار نساجی را انتخاب کردم. دست یاری به‌سوی همه عاشقان و پیشکسوتان دراز می‌کنیم تا نساجی را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم.

سید مهدی رحمتی، افزود: نساجی هواداران پرشوری دارد که هیچ‌گاه تیم محبوب‌شان را تنها نمی‌گذارند. همان‌طور که هواداران در فینال حذفی از نساجی حمایت کردند، امسال هم دست‌شان روی شانه‌های ما باشد و به ما انرژی بدهند.

او گفت: در این چهار سالی که سرمربی‌گری را شروع کردم، در آن شهر‌ها ساکن بودم و تمرینات ما همانجا برگزار می‌شد. اگر شرایط اینجا مهیا باشد ما به مازندران می‌آییم. ناراحتم که نمی‌توانیم در لیگ قهرمانان اینجا میزبان باشیم.

رحمتی ادامه داد: در نیم‌فصل سال گذشته نزدیک به ۱۵ بازیکن پایه آلومینیوم را به بزرگسالان انتقال داده و در هفته‌های پایانی این بازیکنان را بازی دادم.

سرمربی جدید نساجی مازندران گفت: فوتبال ایران مدیون مازندران است. امسال شرایط سخت است، ۱۹ بازیکن سهمیه بزرگسال داریم. در سهمیه‌های زیر ۲۳ و زیر ۲۱ سال بازیکنانی را از مازندران وارد تیم بزرگسالان می‌کنیم که شایستگی‌اش را داشته باشند.

او افزود: استان مازندران مربیان خوبی دارد. اگر مربی‌ای در مازندران بتواند به ما کمک کند، به کادر فنی خودمان اضافه می‌کنیم.

رحمتی ادامه داد: با توجه به وضعیت سال گذشته تیم نساجی و خرید‌های امسال، باید جایگاه و منزلت نساجی را حفظ کنیم. باید در گام اول به تک‌رقمی شدن فکر کنیم. در گام بعد باید به رتبه بالاتر و بالای جدول فکر کنیم.

سرمربی جدید نساجی مازندران گفت: با توجه به عملکرد دفاعی مناسب تیم آلومینیوم اراک، خرید‌های من برای خط دفاعی نساجی از همین تیم بود. طبیعتا به‌دلیل اینکه این بازیکنان در سال گذشته کنار هم بازی کردند، امسال در نساجی به راحتی به هماهنگی لازم می‌رسند.

او افزود: دیدگاه دفاعی نداریم باید مرحله به مرحله شرایط تیم را بهبود ببخشیم.

رحمتی گفت: دو یا سه بازیکن دیگر به ما اضافه خواهند شد. با توجه به نیاز‌هایی که داشتیم بازیکنان مدنظر را جذب کردیم. تمام بازیکنان خواسته بنده بودند. دو بازیکن خارجی به ما اضافه می‌شوند.

رحمتی بر مزار اسطوره نساجی حاضر شد


پس از اتمام کنفرانس مطبوعاتی رحمتی، او در حرکتی قابل تقدیر، بر سر مزار نادر دست نشان، اسطوره فوتبال مازندران و باشگاه نساجی و همچنین شهید مدافع حرم محمد بلباسی حاضر شد.

مرحوم دست نشان که به عنوان بازیکن و سرمربی سال‌های زیادی را در باشگاه نساجی سپری کرد، ۲ سال پیش و به دلیل ابتلا به بیماری کرونا، از دنیا رفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.