تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
کد خبر : 18071

سکینه مریخ

به دنبال راه اندازی کمپ ساحلی در غرب استان هستیم

به دنبال راه اندازی کمپ ساحلی در غرب استان هستیم
نماینده مردم تنکابن، عباس آباد و رامسر بیان کرد: به دنبال راه اندازی کمپ ساحلی در غرب استان هستیم.

به گزارش ریحان نیوز، دکتر سید شمس الدین حسینی نماینده مردم تنکابن، عباس آباد و رامسر در مجلس، در دیدار با روسای هیات‌های ورزشی در غرب استان اظهار داشت: امروزه حضور قهرمانان و ورزشی ها و افتخار آفرینان در غرب استان نسبت به سال های گذشته بیشتر و متراکم تر شده است که این موضوع حاصل تلاش و زحمات شما مدیران و زحمت‌کشان هیات های ورزشی است.

حسینی ضمن تقدیر از هیات های ورزشی، افزود: ما امروز میتوانیم سرمان را بالا بگیریم که در ورزش صاحب نام هستیم. در چند رشته ورزشی در غرب استان نقش آفرین هستیم و امیدوارم باقی رشته ها هم درخشش داشته باشیم.

وی با تاکید بر همگانی کردن ورزش، بیان داشت: اهمیت عرصه همگانی مهمتر از عرصه قهرمانی است اما این دو همدیگر را تکمیل و پشتیبانی میکنند و لازم است در هر دو بخش با برنامه پیش برویم.

نماینده مردم تنکابن، عباس آباد و رامسر در مجلس خاطرنشان کرد: امروزه نشاط آفرین ترین بخش جامعه، بخش جامعه ورزشی است و قطعا ورزش در خانواده ها و جامعه تاثیرگذار است.

حسینی ادامه داد: باید آسیب شناسی صورت بگیرد که در چه رشته هایی موفق هستیم و در چه رشته هایی ضعف داریم. در زمینه رزمی این چند سال موفقیت های زیادی کسب شده و باید تلاش کنیم در تمامی رشته ها قهرمانان مربیان و داوران ممتازتری را تربیت و معرفی کنیم.

وی افزود: شک ندارم بهترین روش و ارزان ترین روش برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی همین ورزش است.

وی به استفاده از تجربیات و ظرفیت پیشکسوتان تاکید کرد و گفت: بالغ بر ۹۰۰ میلیارد تومان به صندوق حمایت از پیشکسوتان کمک کرده ایم.

نماینده مردم تنکابن، عباس آباد و رامسر در مجلس، با اشاره به اینکه اقدامات و رویدادهای خوبی در این چند ماه اخیر در ورزش استان برگزار شد، افزود: باید برگزاری رویدادها را در ورزش جدی بگیرید.

حسینی در پایان به ظرفیت ساحلی در استان مازندران و مخصوصا غرب استان اشاره کرد و بیان داشت: دنبال این هستیم که کمپ ساحلی در غرب استان ایجاد کنیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.