تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۰۰
کد خبر : 17906

سکینه مریخ

دیدار فرمانده سپاه کربلا از سپیده بابایی بانوی ورزشکار مازندرانی به‌خاطر اهدای مدالش به یک شهید

دیدار فرمانده سپاه کربلا از سپیده بابایی بانوی ورزشکار مازندرانی به‌خاطر اهدای مدالش به یک شهید
فرمانده سپاه کربلا با قدردانی از خانم سپیده بابایی ورزشکار نایب قهرمان کشتی آلیش زنان آسیا به واسطه اهدای مدال به شهید طهرانی‌مقدم گفت: کار این بانوی ورزشکار در زمان جنگ تمام عیار شناختی که با شناخت تمام مسائل مدالش را یک شهید تقدیم کرد، کار معرفتی و الگویی برای ورزشکاران است.

به گزارش ریحان نیوز، سردار سیاوش مسلمی در دیدار با سپیده بابایی نایب قهرمان کشتی آلیش زنان آسیا که با هدف تمجید و تجلیل از وی در تقدیم مدال نقره‌اش به سردار شهید حسن طهرانی مقدم، اظهار کرد: مصادف با ایام رحلت جانسوز امام راحل در خدمت خانواده عزیزی از جنس انقلاب حضور پیدا کردیم، خانواده‌ای که کار برجسته و فاخری انجام دادند.

وی تقدیم مدال قهرمانی به یک شهید را کاری بسیار برجسته دانست و افزود: این ورزشکار خانم در جنگ تمام عیار شناختی با شناخت تمام مسائل دست به چنین اقدامی زده که کاری معرفتی و الگویی و در بین ورزشکاران بسیار نادر است.

سردار مسلمی خاطرنشان کرد: هدف‌مان از این دیدار تقدیم مراتب تشکرمان از این ورزشکار از جانب سپاه، جامعه جانبازان، ایثارگران و تمام دلدادگان انقلاب است، همچنین از خانواده دیندار ولایی خانم بابایی که چنین فرزندی را تربیت کردند تا بتواند در چنین جایگاهی قرار گرفته و این کار باارزش را انجام بدهد تشکر می‌کنیم‌.

گفتنی است، خانم سپیده بابایی بعد از کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های کشتی آلیش زنان آسیا در کشور ازبکستان ، مدال نقره‌اش را تقدیم پدر موشکی ایران سردار شهید حسن طهرانی مقدم کرد که مورد توجه همگان قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.