تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵
کد خبر : 18432

سکینه مریخ

چالوس‌‌فرصتی‌‌ برای‌‌ سرمایه‌گذاران، مقصدی‌ برای‌ گردشگران

چالوس‌‌فرصتی‌‌ برای‌‌ سرمایه‌گذاران، مقصدی‌ برای‌ گردشگران
به گفته شهردار چالوس، شهرداری چالوس توانست برای 200 متر مربع زمین در دوره ششم مدیریت شهری تملک و بازگشایی انجام دهد و در بازگشایی ، تعریض، آزادسازی سواحل، در بخش مجوز برای احداث اسکله موانع بسیاری را از سر راه برداشته است، تملک، عمران و جذب گردشگر چالوس را فرصتی برای جذب سرمایه‌گذاران و مقصدی برای گردشگران تبدیل کرده است‌.

به گزارش ریحان نیوز، مسعود یعقوبی دستورات ریاست جمهور را سر لوحه کار خود می‌داند و می‌گوید : بازگشایی ، تعریض ، آزادسازی سواحل و در بخش مجوز برای احداث اسکله موانع را از سر راه برداشته ایم تا در بحث تملک ، عمران و جذب گردشگر ، چالوس را فرصتی برای جذب سرمایه‌گذاران و مقصدی برای گردشگران تبدیل کنیم.


وی میگوید : مدیریت شهری چالوس تمامی تلاش خود را به کار گرفته است تا هرچه سریعتر پروژه‌های عمرانی شهرداری را که در آبادانی شهر نقش بسزایی دارند به بهره‌برداری برسد و مدیریت شهری چالوس با  پروژه‌های متنوع عمرانی ، رفاه حال شهروندان چالوس را در نظر گرفته است و با تمام توان فعالیت‌های عمرانی را در سطح شهر دنبال خواهد می‌کند.

یعقوبی به اجرای پروژه سنگچین ساحل خط هشت، ساماندهی ورودی رینگ ۲ شهری، اجرای کانال در اشکاردشت، علویکلا، رینگ ۴۵ متری، ظفر ۱۵ محله دهگیری، پیاده روسازی در بلوار ۱۷ شهریور و رادیو دریا، راه اندازی جاده حاشیه رودخانه چالوس به دریا، زیرسازی جاده ساحلی، اجرای دیوار حفاظتی رودخانه چالوس، لکه‌گیری آسفالت معابر شهری و ده‌ها پروژه عمرانی دیگر اشاره کرد و افزود: امیدواریم با بهره برداری از این پروژه ها بخش عمده‌ای از مشکلات شهروندان مرتفع شود.

شهردار چالوس خرداد ماه را ماه اوج‌گیری پروژه‌های عمرانی دانست و تاکید کرد: هدف عمده مدیریت شهری چالوس اعم از شهرداری و شورا ایجاد رفاه، آسایش و آرامش برای شهروندان است که شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر چالوس ضمن پشتیبانی از اقدامات تحول آفرین، تمامی تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا با حضور مستمر و پیگیری مداوم، هرچه سریع‌تر این پروژه‌ها را که در آبادانی شهر نقش بسزایی دارند به بهره برداری برسانند.

باز کردن گره ترافیکی چالوس

همچنین رئیس شورای اسلامی شهر چالوس گفته است؛ با همکاری یکی از مالکان در تملک و بازگشایی خط هشت چالوس، ملکی به مساحت 200 متر مربع و دو واحد مسکونی و یک باب واحد تجاری با شهرداری چالوس توافق صورت گرفته است تا بتوانیم گره‌ای از گره‌های ترافیکی شهر به‌ویژه در خیابان ساحلی بتوانیم تملک کنیم.

صابر سام دلیری در حاشیه آیین تملک و بازگشایی محور خط هشت چالوس، اظهار داشت: مدیریت شهری چالوس در راستای اقدامات بزرگی که برای حل مشکلات و معضلات شهری مخصوصاً حل گره‌های ترافیکی در شریان های اصلی شهر انجام می دهد.

وی ادامه داد: با همکاری یکی از مالکان در منطقه خط هشت چالوس، ملکی به مساحت ۲۰۰ متر مربع و دو واحد مسکونی و یک باب واحد تجاری با شهرداری چالوس توافق صورت گرفته است تا بتوانیم گره‌ای از گره‌های ترافیکی شهر به ویژه در خیابان ساحلی بتوانیم تملک کنیم.


رئیس شورای اسلامی شهر چالوس امروز بازگشایی این مسیر صورت گرفت، افزود: از تعامل و همکاری شهروندان بابت اجرای کارهای بزرگ و ماندگار برای شهر چالوس قدردانی می‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه نگاه ما این نیست که از مسیر قضایی کارها را پیگیری کنیم، افزود: در ماههای گذشته نیز دو قطعه ملک نیز در همین مسیر تملک و بازگشایی شد که جا دارد از شهردار چالوس و همکارانشان در شهرداری چالوس در همکاری و سرعت بخشی به اجرای این مهم تشکر کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.