تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹
کد خبر : 19064

سکینه مریخ

تشکیل مجمع خیرین فوتبال‌‌دوست با محوریت پیشکسوتان در قائمشهر

تشکیل مجمع خیرین فوتبال‌‌دوست با محوریت پیشکسوتان در قائمشهر
فرماندار قائمشهر از تشکیل مجمع خیرین فوتبال دوست با محوریت پیشکسوتان این رشته خبر داد و گفت: مراحل اولیه واگذاری زمین به این مجمع برای احداث کمپ استعدادیابی از فوتبال روستاها، محلات و مناطق قائمشهر در حال انجام است.

به گزارش ریحان نیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری قائمشهر، جواد مولایی قرا در جمع پیشکسوتان فوتبال شهرستان با بیان اینکه نام قائمشهر با فوتبال اجین شده گفت: در سال‌های نه چندان دور قائمشهر به تنهایی دو تیم بزرگ نساجی و صنعت نفت در لیگ اول داشت و از هیئت فوتبال می خواهم تا با استفاده ظرفیت پیشکسوتان موزه فوتبال شهرستان را ایجاد کند.

جواد مولایی قرا ادامه داد: در ابتدای قبول مسئولیتم به عنوان فرماندار با توجه به حضور تیم فوتبال نساجی در لیگ برتر و جام حذفی برای بازسازی ورزشگاه رها شده شهید وطنی ورود پیدا کردیم و توانستیم ورزشگاه را برای بازی‌ها آماده کنیم و تحویل باشگاه نساجی دهیم.

فرماندار قائمشهر بیان داشت: تیم فوتبال نساجی مازندران با کسب قهرمانی در جام حذفی باعت افتخار مردم استان شد و این وظیفه ی همگان را برای حمایت، تشویق و پشتیبانی از تیم بیشتر می کند.

وی با اشاره به محبوبیت و ظرفیت بالای پیشکسوتان فوتبال و ورزش شهرستان در بین جوانان از آنان به عنوان معلمین اخلاق و راه و رسم پهلوانی یاد کرد و از ورزش و جوانان و هیئت فوتبال شهرستان خواست تا مجامع پیشکسوتان ورزش و فوتبال قائمشهر را تاسیس کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین از تشکیل مجمع خیرین فوتبال دوست با محوریت پیشکسوتان این رشته خبر داد و گفت: مراحل اولیه واگذاری زمین به این مجمع برای احداث کمپ استعدادیابی از فوتبال روستاها، محلات و مناطق قائمشهر در حال انجام است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.