تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۶
کد خبر : 17439

سکینه مریخ

بازدید از خط تولید شرکت‌های پویاآیش مازند و مجموعه صنعتی ایران خودروی بابل

بازدید از خط تولید شرکت‌های پویاآیش مازند و مجموعه صنعتی ایران خودروی بابل
به مناسبت هفته بسیج کارگری و در راستای تحقق شعار سال، بازدید از خط تولید شرکت‌های پویاآیش مازند و مجموعه صنعتی ایران خودروی بابل به همت سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا صورت گرفت و تاکید شد که طی حمایت‌های این سازمان در سال گذشته افزایش ۹درصدی اشتغال در استان رقم خورد.

به گزارش ریحان نیوز، به مناسبت هفته بسیج کارگری و در راستای تحقق شعار سال، بازدید از خط تولید شرکت‌های پویاآیش مازند و مجموعه صنعتی ایران خودروی بابل با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا و مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا به همت سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا برگزار شد که با حضور مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعي مازندران ، مسئول سازمان بسیج کارگري استان و فرمانده سپاه شهرستان بابل نیز همراه بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر رعایتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا اظهار کرد: مشاهده زحمات کارگران همزمان با سال مهار تورم و رشد تولید با دهان روزه شاداب و سرحال نوید تحقق شعار سال را میدهد.

وی از افزایش تیراژ و کیفیت و کمیت تولید مجموعه ایران خودروی بابل خبر داد و گفت: اگر جوانان همین‌گونه دست به دست هم بدهند شعار سال محقق می‌شود امیدوارم که تولیدات ایرانی سرامد همه تولیدات جهان باشد.

همچنین جواد حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا اظهار در حاشیه بازدید از شرکت‌های پویا آیش مازند و ایران خودرو بابل، تاکید کرد: سازمان بسیج کارگری مازندران در کنار مباحث فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و امیدآفرین در بین جامعه کارگری و کارآفرین در بحث رفع موانع تولید و گره‌گشایی از مشکلات برنامه‌های متعدد و متنوعی را در طول سال در حال اجرا دارد.

وی ادامه داد: از جمله این برنامه‌ها میتوان به برگزاری شیفت ایثار، حضور مستمر در مراکز تولیدی و صنعتی تحت عنوان پنجشنبه‌های امید که باحضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط در حال برگزاری است و رفع موانع تولید که به‌صورت عملیاتی و جهادی انجام می‌شود، اشاره کرد‌.

حسینیان با بیان اینکه سعی بر رفع گره‌ها و مشکلات داریم، تاکید کرد: سال گذشته از حدود ۳۰۰ شرکت و مجموعه تولیدی بازدید داشتیم که ۵۰ شرکت که دچار آسیب جدی بودند و مشکلاتشان احصا و تلاش برای گره‌گشایی انجام شد تا از بیکاری کارگران و تعطیلی شرکت و کارخانه جلوگیری شود.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا تاکید کرد: تمام تلاشمان بر جلوگیری از قطع زنجیره بین کارگر و کارفرماست که توفیقات خوبی هم در این مدت حاصل شد شاهد این هستیم که نرخ بیکاری و تعطیلی کاهش پیدا کرد، همچنین در سال گذشته افزایش ۹درصدی ایجاد اشتغال صورت گرفت‌.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.