تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
کد خبر : 17284

همزمان با ۲۹ فروردین

پاکسازی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی مازندران

پاکسازی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی مازندران
بنا‌های تاریخی مازندران به مناسبت ۲۹ فروردین‌ماه، روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی پاکسازی می‌شوند.

 

به گزارش ریحان نیوز، سرپرست معاونت میراث فرهنگی مازندران با بیان اینکه پاکسازی بنا‌های تاریخی مازندران به مناسبت ۲۹ فروردین‌ماه، روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی انجام می‌شود، گفت: با توجه به نامگذاری این روز برنامه‌هایی متناسب با این رویداد با حضور مردم برگزار می‌شود.

مهدی عابدینی عراقی افزود: برای برگزاری این رویداد نصب بنر در شهر، تبلیغات، برپایی کارگاه‌های آموزشی در دستورکار قرار می‌گیرد.

او گفت: معرفی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی، نشست تخصصی با نهاد‌های تخصصی و علمی، معرفی و قدردانی از کنشگران و خیران پروژه‌های مشارکتی، خلاق و عام المنفعه، معرفی دستاورد‌های حفاظت و مرمت بنا‌های تاریخی به‌صورت نشست خبری و مصاحبه با اصحاب رسانه، معرفی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی از طریق عناصر و فضا‌های تبلیغات شهری در مکان‌های اصلی شهر‌های استان، بهره‌گیری از جمله برنامه‌های روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی است.

عابدینی ادامه داد: همچنین نمایشگاه عکس از بنا‌های و محوطه‌های تاریخی و معرفی آن‌ها از ۲۹ فروردین ماه امسال به مدت ۲ روز برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت میراث فرهنگی مازندران به نصب بیلبورد‌های شهری برای تبلیغات این روز در شهر‌های ساری، فرح آباد، آمل، بابل، بهشهر، بابلسر و رامسر اشاره کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.