تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
کد خبر : 16059

تاکید رئیس جمهور بر ادامه امدادرسانی در خوی

تاکید رئیس جمهور بر ادامه امدادرسانی در خوی
رئیس جمهور بر ادامه کمک رسانی به زلزله زدگان تا سامان یافتن وضع آسیب‌دیدگان از این حادثه تاکید کرد.

به گزارش ریحان نیوز، رئیس جمهور در جلسه صبح امروز هیئت دولت گفت :امدادرسانی به زلزله‌زدگان خوی تا سامان یافتن وضعیت آسیب‌دیدگان با جدیت دنبال شود

آقای  رئیسی با اشاره به گزارش معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور از روند رسیدگی به وضعیت زلزله‌زدگان خوی، بر تداوم امدادرسانی تا سامان یافتن وضعیت آسیب‌دیدگان از این حادثه تاکید کرد.

 

معاون اول رئیس جمهوری آقای مخبر نیز در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره سفر اخیرش به شهرستان زلزله‌زده خوی گفت: تصمیمات خوبی گرفتیم. کمبود چادر وجود داشت که از دیشب نزدیک ۶ تا ۷ هزار چادر آوردند و امروز هم این کار استمرار خواهد داشت تا از این جهت کمبودی وجود نداشته باشد.

وزیر کشور نیز درباره روند کمک‌رسانی به زلزله زدگان خوی گفت: از ساعات اولیه کار کمک رسانی انجام شد و در چند ساعت مشکلات در حوزه برق، گاز ، تلفن و ارتباطات برطرف شد. و بعد چادر توزیع شد تقریبا بیش از بیست هزار چادر توزیع شده است و چهل کمپ ایجاد شده است

آقای وحیدی افزود: وسایل گرمایشی اعم از برقی و نفتی تهیه و توزیع شده است و بحث غذارسانی را شروع کردیم هر چند که ارایه غذای گرم در پروتکل‌ها نیست، اما این کار را هم شروع کردیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.