تاریخ انتشار : شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
کد خبر : 15957

تلاش دولت برای ایجاد شرایط مطلوب در کشور

تلاش دولت برای ایجاد شرایط مطلوب در کشور
معاون پارلمانی رییس جمهور: دولت با رویکرد انضباط مالی تمام توان خود را برای ایجاد شرایط مطلوب در کشور به کار گرفته است.

 

به گزارش ریحان نیوز، معاون پارلمانی رییس جمهور امروز در همایش دستاورد‌های دولت سیزدهم در دانشگاه آزاد اسلامی رامسر با بیان اینکه تاکید دولت سیزدهم ایجاد شرایط مطلوب برای مردم در کشور است، گفت: حل مشکل اشتغال، رونق تولید و صادرات اولویت دولت سیزدهم است.
سیدمحمد حسینی افزود: ده‌ها طرح بزرگ صنعتی در بخش‌های نفت و گاز در حال اجراست که با راه اندازی این طرح‌ها بسیاری از نیاز‌های کشور در شرایط تحریم تامین می‌شود.
معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه دولت سیزدهم از روز نخست بدون وقفه برای حل مشکلات کشور کار‌های خوبی انجام داده و دشمنان تلاش کردند تا واقعیت‌ها را تحریف و ناامیدی را در کشور ترویج کنند خاطرنشان کرد: برای توسعه شرکت‌های دانش بنیان نیز دولت کار‌های خوبی انجام داده که پیامد‌های آن در کشورنمود دارد.

سیدمحمد حسینی با اشاره به اینکه یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب و مردم بحث زیر ساخت شبکه ملی اطلاعات است، گفت: نزدیک به یک دهه در این زمینه کشور رشد کافی نداشته است و ۳۰ درصد اقدامات لازم انجام شده بود که خوشبختانه در این دولت از روز اول بر این مسئله تاکید شده است.

وی با بیان اینکه اعتباراتی که در اختیار وزارت ارتباطات گذاشته شده است از ابتدای دولت تا کنون ۳۰ درصد رشد در این زمینه ایجاد شد که اکنون به میزان ۶۰ درصد شبکه ملی اطلاعات تکمیل شده است که امیدواریم بقیه کارها نیز به سرعت انجام شود افزود: تقویت پیام های داخلی اقدام دیگری در زمینه زیر ساخت ملی اطلاعات است که باید انجام شود.

حسینی به سرمای شدید در کشور و تفاوت در هزینه قبض های گاز نسبت به گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: تصمیم دولت این است که همه تلاش ها به کار گرفته شود که فشاری به مردم وارد نشود و فعلا در صدور قبض های جدید دست نگه داشته شد تا بررسی بیشتری صورت گیرد. او امنیت غذایی را نیز یکی از اولویت‌های دولت عنوان کردو افزود: دولت برای تحقق آن برنامه ریزی خوبی داشته و تاکنون نیز هفت میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری کرده که ۶۰ درصد بیش از گذشته است.
معان پارلمانی رییس جمهور گفت: در راستای طرح جوانی جمعیت نیز بیش از ۶۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج در نیمه نخست امسال پرداخت شد.
حسینی افزود: دولت سیزدهم علاوه بر تلاش‌هایی که در تحقق شعار‌های اقتصادی داشته است با انضباط مالی تلاش کرد تا کسری بودجه و کمبود‌ها و بدهی‌های دولت قبل را جبران کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.