تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲
کد خبر : 15369

لیگ برتر والیبال در ایستگاه پانزدهم؛

لیگ برتر والیبال در ایستگاه پانزدهم؛
هراز صدرنشین ماند و هورسان باخت.

 

به گزارش ریحان نیوز، درهفته پانزدهم رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان کشور، امروز، دربی شمال با مصاف تیم صدرنشین و قعر نشین جدول ساعت ۱۶ در سالن پیامبر اعظم (ص) آمل پیگیری شد.
شاگردان بهروزعطایی در تیم لبنیات هراز آمل با نتیجه ۳ بر ۲ از سد مهمان شمالی خود تیم شهرداری گنبد گذشتند و در صدرجدول لیگ ایستادند.

تیم هراز دراین مسابقه گرچه دست‌های اول را با نتیجه (۲۵ بر ۱۹) به سود خود به پایان رسانده بودند، در دست‌های دوم وسوم با نتایج (۲۵ بر ۲۲) و (۳۰ بر ۲۸) مغلوب هنرنمایی بازیکنان جوان تیم شهرداری گنبد شدند و دست چهارم بازی را کاملا یک طرفه به دست گرفتند و با پیروزی قاطع (۲۵ بر ۱۱) برابر همسایه شمالی، به تساوی ۲-۲ رساندند و در نهایت با نتیجه (۱۶ بر ۱۴) پیروزی را از آن خود کردند.

تیم لبنیات هراز اکنون با ۱۳ بُرد از ۱۵ بازی، ۳۶ امتیازی و صدرنشین شد و شهرداری گنبد با ۶ بُرد و ۱۸ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفت.
در دیگر دیدار این هفته نیز تیم هورسان رامسر که عصرامروز در سالن مهران مشهد مهمان تیم نیان الکترونیک خراسان بود با نتیجه سه بر یک از میزبانش شکست خورد.
هورسان با این شکست خارج از خانه با ۸ برد از ۱۵ بازی، ۲۴ امتیاز و دو پله سقوط در رده هفتم جدول جای گرفت.

هفته شانزدهم این مسابقات روز یکشنبه ۱۸ دی پیگیری می‌شود که تیم صدرجدولی لبنیات هرازآمل در اصفهان به مصاف تیم گیتی پسند این شهر می‌رود وتیم هورسان دربازی خانگی از تیم پاس گرگان میزبانی خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.