تاریخ انتشار : جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
کد خبر : 15206

یوسف یوسفی

مقاومت مدیون زحمات سردار دلهاست

مقاومت مدیون زحمات سردار دلهاست
آیت الله لائینی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به تلاش‌های حاج قاسم سلیمانی گفت: مقاومت مدیون زحمات سردار دلهاست و مردم در تشییع آن بزرگوار یوم الله آفریدند.

 

به گزارش ریحان نیوز، نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته ساری گفت: ملت ایران به واسطه تقوا، صبر و مقاومت در خط ولایت، در مسیر حرکت انقلاب قله‌های پیشرفت و ترقی را طی می‌کنند.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی افزود: تلفیق علم و ایمان در صنایع موشکی باعث پیشرفت‌های فراوانی شده است.

امام جمعه ساری با اشاره به زحمات و تلاش‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: مقاومت مدیون زحمات سردار دلهاست و مردم در تشییع آن بزرگوار یوم الله آفریدند. باید از این روح بزرگ درس مقاومت بگیریم و راهش را ادامه دهیم.

آیت الله لائینی افزود: مردم ما در مناسبت‌های ۹دی به گرامیداشت این ایام پرداختند و این هفته هم ادامه دارد که این نشان آن است که مردم با بصیرت و هوشیار هستند.

او با بیان اینکه گرامیداشت این ایام نشان از بصیرت خوب مردم است،خاطرنشان کرد: آمریکا بداند این ملت عاقبت بر فتنه‌های شیطان بزرگ پیروز خواهند شد.

آیت الله لائینی در ادامه با اشاره به روز کشاورزی بر دانش بنیان کردن استفاده از ماهوار‌ه ها و بروز شدن تکنولوژی کشاورزی تاکید کرد.

وی یاد آور شد: قیمت مرکبات و بعضی از محصولات کشاورزی همچنان دچار رکود و نواسانات هست که این نشان می دهد در حوزه تولید و توزیع جهاد کشاورزی مدیریت درست ندارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.