تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴
کد خبر : 14911

نونوار شدن محور کوهی خیل با اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی

نونوار شدن محور کوهی خیل با اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی
عملیات تعریض و آسفالت محور جویبار به کوهی خیل با اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی اجرایی شد.

 

به گزارش ریحان نیوز، فرماندار جویبار گفت: تعریض و آسفالت محور جویبار به کوهی خیل که به نام سردار شهید قاسم سلیمانی نام گذاری شده است و از آرزو‌های دیرینه مردم جویبار بوده است با اعتباری بیش از ۲۰ میلیارد تومان اجرایی شده است.

کمال رستمعلی افزود: این محور مواصلاتی جویبار را به دریا متصل می‌کند و به نوعی مقصد گردشگری شهر‌های اطراف است و با توجه به استقرار واحد‌های تولیدی و شهرک صنعتی، این جاده مواصلاتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در سال‌های اخیر شاهد سوانح رانندگی زیادی بودیم که تلفات جانی را نیز به همراه داشته است.

او ادامه داد: با تدابیر استاندار مازندران و به برکت دولت سیزدهم تعریض این پروژه مهم به طول ۲.۵ کیلومتر و به عرض ۸ متر و با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان صورت گرفته است و همچنین با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان ۳.۵ کیلومتر عملیات روکش آسفالت سراسری در این محور اجرایی شد.

رستمعلی افزود: ۳.۵ کیلومتر عملیات رفریوژ میانی از میدان آزادگان تا شهر کوهی خیل در حال اجراست که با تفاهم‌نامه ۳ جانبه‌ای که بین شهرداری جویبار و کوهی خیل و اداره راهداری منعقد شده است نیز ۱.۵ میلیارد تومان برای تامین مصالح این پروژه هزینه خواهد شد.

او اضافه کرد: عملیات روشنایی این محور برآورد هزینه شده است و با اعتباری بالغ بر ۲.۵ میلیارد تومان پس از پایان اجرای رفریوژ میانی عملیاتی می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.