تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹
کد خبر : 14006

دانشگاه علوم پزشکی مشهد در میان ۵۰۰ دانشگاه برتر دنیا قرار دارد

دانشگاه علوم پزشکی مشهد در میان ۵۰۰ دانشگاه برتر دنیا قرار دارد
معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این دانشگاه در میان ۵۰۰ دانشگاه برتر دنیا قرار دارد و بر اساس رتبه بندی‌های بین المللی در حوزه داروسازی جز ۱۵۰ دانشگاه برتر جهان است.

به گزارش ریحان نیوز، دکتر مجید غیور مبرهن در همایش دانشجویان جدید الورود این دانشگاه با اشاره به اینکه حضور مرکز یونسکو یکی دیگر از افتخارات این دانشگاه است افزود: ظرفیت بسیار خوبی در حوزه پژوهش در این دانشگاه وجود دارد از همبن رو از دانشجویان دعوت می‌کنیم تا با حضور فعال در مراکز تحقیقات در عرصه پژوهش و تولیدات فناورانه ورود پیدا کنند.
وی با اشاره به اینکه برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی زمینه‌های خوبی برای پژوهش فراهم است گفت: در حوزه فناوری نیز دانشجویان نگران مسائل مالی نباشند و در راستای رفع دغدغه‌های علمی حرکت کنند.
معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: دانشجویان در کنار اساتید موفق در قالب تیم‌های پژوهشی حضور پیدا کنید و از پتانسیل موجود در این دانشگاه بهره کافی را ببرند.
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد هم در این همایش با اشاره به اینکه فضای دانشگاه یک فضای یکپارچه است و تمام خدمات متناسب با نیاز دانشجویان عرضه می‌شود، گفت: دانشجویان خود را با شرایط و موقعیت جدید سازگار کنند و در قالب یک کل منسجم به دانشگاه بنگرند تا بتوانند مطالبه کننده واقعی نیاز دانشجویان باشند و پرچم پر افتخار علم را برافراشته نگه دارند.
دکتر محمد رضا صابری با تاکید بر اینکه رشد و ارتقا همه جانبه خود را در دانشگاه سرلوحه امور قرار دهید افزود: اگر به همه ابعاد شخصیت و ارتقا هویت خود اهمیت دهید جامعه نیز از این شخصیت مترقی شما بهره مند می‌شود.
وی با بیان اینکه دانشجویان باید برای رشد همه جانبه تلاش کنند و تنها به کسب تخصص نپردازند خاطر نشان کرد: دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی مرجعیت در جامعه دارند از همین رو از تمام لحاظ باید رشد کنند.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد هم با اشاره به اینکه رشته پزشکی در طول تاریخ به عنوان یک حرفه مقدس و جز بهترین حرفه‌ها بوده است، گفت: طبیب مخاطب سلامت انسان است بنابراین تا می‌توانید توانمندی و شان خود را ارتقا دهید‌
دکتر خواجوی افزود: شما دانشجویان وارد بک مسیر شده اید که در آن می‌توانید شایستگی‌های یک پزشک خوب را محقق سازید.
وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد جز ۵ دانشگاه برتر کشور است گفت: علاوه بر فضای علمی این دانشگاه، شما دانشجویان عزیز از حضور بارگاه منور رضوی برای رشد خود در تمامی ابعاد بهره بگیرید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.