تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴
کد خبر : 13136

سکینه مریخ

رسانه می‌تواند بازوی اصلی دولت باشد

رسانه می‌تواند بازوی اصلی دولت باشد
فرماندار ساری تاکید کرد: رسانه می‌تواند بازوی اصلی دولت باشد رسانه‌ها سیاست‌زده و سیاست‌زدا نیستند، بنای ما در فرمانداری ساری توجه به نخبگان دیروزیان، امروزیان و فردایمان است و گفتمان با آن‌ها در دستور کارمان قرار دارد‌.

محمدعلی نوبخت در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار، اظهار کرد: ظرفیت‌های ساری مشخص است و باید مشخص شود رسانه در این زمینه می‌تواند چه کمکی داشته باشد.

رسانه می تواند عامل تقویت روح اعتماد بین مردم و مسوولان و بازوی اصلی سیاست‌زدا باشد. رسانه می‌تواند مستقل باشد و عامل تقویت روح اعتماد باشد.

 

وی با تاکید بر اینکه باید در ساری انتقاد سازنده و نصیحت عادلانه و مشفقانه سنت شود، گفت: می‌تواند ما در ساری به دنبال کرامت شهری در بستر توسعه هستیم نخست باید با دیروزها وارد گفت‌وگو شویم.

بنای ما این است با همه نخبگان بر سر توسعه شهر وارد گفت‌وگو شویم و در این زمینه موضوع مردمی سازی دولت مهم است.

 

نوبخت گفت: در این زمینه در فرمانداری به روی همه باز است و در فرمانداری را قفل نمی‌زنیم. خصومت سیاسی نداریم و به دنبال تخریب هم نیستیم و زحمات تلاشگران را نادیده نمی‌گیریم.

اختناق و استبداد فکری در نظام اسلامی جایی ندارد سیاست ما مبتنی بر جلب بوده نه جذب؟!

 

فرماندار ساری عنوان کرد: راه ساختیم، دانشگاه ساختیم اما مهارت گفتگو توافق و تفاهم داشته باشیم و باید از نخبگان دیروز هم باید بهره‌گیری شود. ۲۱۳ روز فرماندار هستم و مساله مهم ساری چیست و چه مسائلی ساری را رنج می‌دهد و برداشت من این همگرایی هم افزایی هم‌شنوی ما را به سمت هم بختی می‌برد.

 

این مسئول با بیان اینکه نقطه انسجام پیوندهای فرهنگی و اجتماعی است باید ظرفیت‌های خفته و معطل در شهر را بیدار کنیم. گفت: در ساری مساله تفاوت دیدگاه و معرفت‌ها نیست بهم خوردن تعلقات و منفعت است.

 

وی اظهار کرد: باید گره‌ها در شهر باز شود و سیستم اداری و مناسبات رفتاری و زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی این سه ضلع در یک جهت درست قرار گیرد. اگر می‌خواهیم ساری به عنوان پیشانی شهر پیشرفت کند.

 

نوبخت اذعان داشت: این سه حوزه بل جان سختی در برابر توسعه مقاومت می‌کنند باید در ساری خاطره‌ها را زنده کنیم که در فرهنگی کردن شهر مهم است باید با همت رسانه‌ها مشکلات را حل کنیم ما به این مهم اعتقاد داریم که نقدها مشفقانه و سازنده است.

وضعیت منابع آب و آورد رودخانه‌ها خوب نیست ۲هزار چاه اگر قرار است انتقال آب بین حوزه‌ای صورت گیرد باید کارشناسی شده باشد قرار نیست دچار مشکل شویم اعتبارات امسال ۱۷۳ میلیارد بین ۳۹ دستگاه و نزدیک به ۳۱۸پروژه نیمه‌تمام داریم که باید در این زمینه تعامل صورت گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.