تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴
کد خبر : 13086

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سوادکوه خبرداد:

عملیات بهسازی و آسفالت راه های روستایی شهرستان سوادکوه

عملیات بهسازی و آسفالت راه های روستایی شهرستان سوادکوه
سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سوادکوه از اجرای عملیات روکش آسفالت راه روستایی " امام کلا تا رئیس کلای لفور " این شهرستان سوادکوه به طول 3 کیلومتر با اعتبار بالغ بر40 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ریحان نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران ، مهرداد سلیمی اظهار داشت: اجرای عملیات روکش آسفالت امام کلا تا رئیس کلای لفور به طول 3 کیلومتر و با اجرای ۱۴۰۰ تن آسفالت گرم که از درخواست های مردمی از گذشته بود صورت پذیرفت.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سوادکوه خاطر نشان ساخت: داشتن راه روستایی سالم و ایمن یعنی توسعه روستا در زمینه حمل ایمن بار و مسافر ، رونق تولید و در نتیجه جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر را به دنبال دارد.

سلیمی در ادامه به اقدامات ایمن سازی این اداره در سطح محورهای تحت پوشش خود اشاره و تصریح نمود : اقدامات ایمن سازی از قیبل تامين روشنايي و رفع خاموشی ، پاکسازی و زیبا سازی حریم راه ها ، شانه سازی ،رنگ آمیزی پایه های تابلو و نرده های پل ، آشكار سازي نقاط پر تصادف ، نصب انواع علائم اخطاري قوس ، مسيرنما و خطر نما ، تعمیر و بازسازی و نصب گاردریل ، ساماندهي و افزايش اثر بخشي علايم در طول محورها تنها بخشی از اقدامات ایمن سازی این اداره می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.