تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
کد خبر : 13075

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران :

سکینه مریخ

خبرنگاران در صف اول جنگ نرم قرار دارند

خبرنگاران در صف اول جنگ نرم قرار دارند
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: امروز در جنگ ترکیبی خبرنگاران در صف اول قرار دارند تجهیزاتشان کم است همچون سربازان امام راحل که در دوران دفاع مقدس با دست خالی جنگیدند.

سردار عبدالله ملکی در مراسم دورهمی عاشورایی روز خبرنگار که در پارک موزه دفاع مقدس مرکز مازندران برگزار شد، ضمن تسلیت ایام، اظهار کرد: روز خبرنگار امسال با روز عاشورا تقارن پیدا کرد، از این رو تصمیم گرفتیم امسال به‌مناسبت چهل و سومین سال پیروزی انقلاب از ۴۳ خبرنگار استان در کنار مزار هشت شهید گمنام تقدیر کنیم‌.

وی افزود: جنگ حق علیه باطل که در روز دهم محرم انجام شد هنوز ادامه دارد، ما در جبهه حق صدای خدامحوری داشته و با تکیه بر سخنان انبیا با جبهه باطل در ستیز هستیم.

ملکی خاطرنشان کرد: دشمن با تمام توان جنگ ترکیبی را آغاز کرد و از زمان پیروی انقلاب تاکنون ادامه دارد، در گذشته رزمندگان در صف اول بودند الان خبرنگاران در صف اول قرار دارند تجهیزاتشان کم است همچون تجهیزات سربازان امام راحل که با دست خالی جنگیدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های مقدس خاطرنشان کرد: امروز اصحاب رسانه از فرهنگ حسینی دفاع می‌کند و با دوربین و قلم بر جبهه دشمن هجوم می‌برد، در این ایام مسئولان کشوری باید به خبرنگاران توجه ویژه داشته باشند.

این مسئول عنوان کرد: ایران اسلامی به بلندای انقلاب اسلامی در تمام جهان حضور دارد و خبرنگاران از این تفکر دفاع می‌کنند، کسانی که در جبهه رسانه‌ای حضور فعال دارند خیلی بزرگ هستند.

وی همچنین ادامه داد: امروز که در فضای مجازی یک دروغ تبدیل به حق می‌شود و بسیاری از مردم را فریب میدهد، سردار سلیمانی‌ها شهید شدند تا مردم بیدار شوند.

ملکی خطاب به خبرنگاران گفت: اصحاب رسانه علیرغم باوجود مسائل اقتصادی سربازان خوبی هستند، مصمم باشید نترسید، قدر قلم در دستان خود را بدانید، نگاهتان به آسمان باشد، نور را ببینید ملوان کشتی فانوس دریایی را می‌بیند ما نظامی‌ها در دل شب رو به جلو حرکت می‌کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های مقدس خاطرنشان با اشاره به مشکلات اقتصادی خبرنگاران در استان، اضافه کرد: بنده به‌عنوان سخنگوی شما از استاندار مازندران می‌خواهم که نسبت به وضعیت معیشتی خبرنگاران توجه ویژه داشته باشد.

این مسئول همچنین خواستار معرفی شهداس شاخص شهر و استان توسط اصحاب رسانه با نگاه سوژه‌محور شد.

گفتنی است؛ این مراسم با قرائت زیارت عاشورا آغاز و باعطرافشانی مزار شهدای گمنام توسط اصحاب رسانه به پایان رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.