تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
کد خبر : 13035

سرمایه گذاری بیش از ۱۹ هزار میلیارد ریالی در بندرامیرآباد

سرمایه گذاری بیش از ۱۹ هزار میلیارد ریالی در بندرامیرآباد
مدیرکل بنادرودریانوردی امیرآباد:بخش خصوصی تاکنون ۱۹ هزار و ۵۳ میلیارد ریالی در بندرامیرآباد سرمایه گذاری کرد.

 

به گزارش ریحان نیوز؛مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد به سرمایه گذاری ۱۹ هزار و ۵۳ میلیارد ریالی بخش خصوصی تاکنون در بندرامیرآباد اشاره کرد و گفت: از این میزان سرمایه گذاری ۲۸ طرح به ارزش بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال در حال بهره برداری و ۱۳ طرح با اعتباری بالغ بر ۹ هزار میلیارد ریال در حال ساخت است.

محمدعلی اصل سعیدی پور با بیان اینکه بندرامیرآباد با دارا بودن اراضی وسیع پشتیبانی، امکانات و موقعیت راهبردی همچنان خاستگاه اصلی بخش خصوصی برای سرمایه گذاری است، افزود: ۹ درخواست جدید سرمایه گذاری کلان در این بندر توسط بخش خصوصی در حال ثبت است.

وی بر ضرورت تعیین تکلیف بازنگری قرارداد‌های سرمایه گذاری در موعد مقرر تأکید و ابراز امیدواری کرد رویه جدید سازمان بنادر درخصوص سنجش صلاحیت شرکت‌های سرمایه گذار بتواند جذب سرمایه گذار در بنادر را تسریع و تسهیل کند.

مدیرکل بندرامیرآباد در پایان، طولانی شدن فرآیند انتخاب و معرفی کارگروه کارشناسان خبره، عدم تطابق شاخص‌های ارزیابی با موضوع قرارداد‌های سرمایه گذاری و عدم وجود فرآیند و دستورالعمل در خصوص تعیین تکلیف مجوز بهره برداری موقت طرح‌های صنعتی را بخشی از مشکلات موجود در حوزه سرمایه گذاری برشمرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.