تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
کد خبر : 13026

بی مهری مسئولین به خبرنگاران جویبار/ خبرنگارانی که بی ادعا می نگارند

بی مهری مسئولین به خبرنگاران جویبار/ خبرنگارانی که بی ادعا می نگارند
گرامیداشت روز خبرنگار در حالی سپری شد که مسئولین جویباری حتی به یک تبریک خشک و خالی نیز بسنده نکردند.

به گزارش ریحان نیوز, خبرنگار که باشی باید با تمام سختی های زندگی و شغلت بسازی اما با این حال من خبرنگار هیچ گاه از درد مردم غافل نمی شوم و همین موجب شده که خبرنگاری یکی از سخت ترین مشاغل دنیا باشد.

فقدان برخورداری از امنیت شغلی، مشکلات معیشتی، عدم همکاری مسئولین در پاسخگویی مناسب به خبرنگاران و نداشتن پوشش بیمه ای از مهم ترین دغدغه هایی بود که سال هاست خبرنگاران استان و به خصوص شهرستان جویبار با آن دست به گریبان هستند.
گرچه می دانیم که از رسانه ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی یاد می شود اما این موضوع بیش تر جنبه ظاهری و شعاری داشته و عدم پاسخگویی و حمایت مسئولین که تنها به شعارهای خوش رنگ و لعابشان تکیه می کنند، یکی از مشکلاتی است که ما همیشه با آن مواجه هستیم.

17 مردادماه امسال، همزمان با سالروز شهادت خبرنگار محمود صارمی که در تقویم با عنوان روز خبرنگار به ثبت رسیده است با روز عاشورای حسینی متقارن شد.

امروز که نوای عاشورای حسینی در اقصی نقاط عالم به گوش می رسد نتیجه اطلاع رسانی و انتشار اخبار توسط حضرت زینب (س) بوده است پس جایگاه رفیع خبرنگاران در اطلاع رسانی به روز وقایع نباید بر کسی پوشیده باشد، اما متاسفانه در این ایام حتی یک پیام تبریک از سوی مدیران برای خبرنگاران رسمی این شهرستان که در طول یکسال با کمترین بضاعت وامکانات با جان و دل مشکلات و دغدغه های این شهرستان را در عرصه های خبری پوشش داده اند، ارسال نشد.

ما در طول یک سال با مدیرانی مواجه بوده ایم که برای انداختن یک عکس خبری و مطرح شدن خود چه دست و سری که نمی شکستند.

جلسه ستاد بزرگداشت روز خبرنگار با دعوت از برخی از مدیران شهرستان برگزار شد اما متاسفانه اکثر این مدیران حتی زحمت شرکت در این جلسه را نیز به خود نداده اند و برای تجلیل از تلاش یکساله خبرنگاران با اکراه و بی میلی حتی حاضر به تجلیل از این قشر زحمتکش نشده اند…

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.