تاریخ انتشار : شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰
کد خبر : 12784

افزایش شمار بیماران کرونایی در بخش مراقبت های ویژه

افزایش شمار بیماران کرونایی در بخش مراقبت های ویژه
۸۵بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های مازندران با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند.

 

به گزارش ریحان نیوز، ۲۴ ساعت گذشته ۸۸بیمار تازه مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری و ۶۸بیمار کرونایی مرخص شدند.

مجموع بیماران مبتلا به کرونا ویروس بستری در مراکز درمانی مازندران به ۴۰۵ نفر رسید که از این تعداد ۸۵بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

در این مدت موردی از فوتی بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های استان به ثبت نرسید.

دانشگاه علوم پزشکی مازندران: روزبدون فوتی کرونایی در موج هفتم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ ساعت گذشته ۷۵بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و ۶۱نفر ترخیص شدند.

فرهاد غلامی با اشاره به ثبت روز بدون فوتی کرونایی، مجموع بیماران بستری مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه را ۳۳۳نفر اعلام کرد و افزود: از این شمار ۷۳ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل، بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک به ویژه در محیط بسته و تکمیل دوره واکسیناسیون تاکید کردند.

دانشگاه علوم پزشکی بابل: ۷۲ بیمار بستری مبتلا به کرونا در بابل

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به اینکه ۲۴ ساعت گذشته ۱۳مورد جدید بیمار مبتلا به کرونا در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه ثبت شده گفت: ۷ بیمار کرونایی نیز با بهبود نسبی مرخص شدند.

سید علی مظفر پور خوشرودی با بیان اینکه اکنون ۷۲بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند، افزود: از این تعداد ۱۲بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی بستری اند.

وی گفت: شبانه روز گذشته موردی از فوت بر اثر ابتلا به کووید۱۹ نیز امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل ثبت نشده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.