تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲
کد خبر : 12754

ریزش دیواره پل کمربندی فریدونکنار قبل از افتتاح

ریزش دیواره پل کمربندی فریدونکنار قبل از افتتاح
دیواره کناری پل کمربندی فریدونکنار قبل از افتتاح آن صبح امروز فرو ریخت.

به گزارش ریحان نیوز، پس از گذشت حدود ۲۰ سال از شروع ساخت پروژه تقاطع غیر هم‌سطح فریدونکنار صبح امروز دیواره قسمت جنوب غربی این پل فروریخت.

فرماندار فریدونکنار با اشاره به ریزش دیواره حفاظتی جنوب غربی پل کمربندی این شهرستان گفت: تاخیر دو ساعته مسئولان راه و شهرداری در محل حادثه قابل پذیرش نیست.

کوروش ابراهیم نژاد گرجی افزود: در روز‌های اول حضورم در فرمانداری برخی‌ها اعلام کردند که این پل آماده بهره برداری بود و افتتاح نکردن آن یک بازی سیاسی است اما همان موقع هم چند مرتبه اعلام کردیم که این پل نقص فنی دارد.

وی با بیان اینکه رسانه های شهرستان که در حال پافشاری برای افتتاح این پل بودند، تاکید کرد تا زمانی که نقص ایمنی پل برطرف نشود تحت هیچ عنوانی اجازه افتتاح پل را نخواهم داد و جان مردم در اولویت است.

فرماندار فریدونکنار گفت: مسئولان راه و شهرسازی به استانداری گفتند که در فاصله دو عید قربان و غدیر امسال نواقص پل را برطرف و آماده بهره برداری می‌کنند اما وقتی نظرات کارشناسان فنی فرمانداری را به استاندرای اعلام کردیم این افتتاحیه به تعویق افتاد.

ابراهیم نژاد گرجی خواستار برخورد جدی با کسانی که در ساخت این پروژه اهمال کاری داشتند شدو گفت: پس از بررسی دقیق این مسئله پیگیری خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.