تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
کد خبر : 12494

فاطمه مرتضوی

اجرای طرح ملی اوقات فراغت در مساجد مازندران

اجرای طرح ملی اوقات فراغت در مساجد مازندران
طرح ملی اوقات فراغت همزمان با سراسر کشور در هزار و ۲۰۰ مسجد مازندران برگزار می‌شود.

 

به گزارش ریحان نیوز، سرپرست کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران با اشاره به اجرای طرح ملی اوقات فراغت تابستان امسال همزمان با سراسر کشور در استان گفت: امسال در هزار و ۲۰۰ مسجد مازندران کلاس‌های اوقات فراغت برگزار می‌شود.

حجت الاسلام رجب نعمتی افزود: از این تعداد بیش از ۷۴۰ مسجد در حوزه روستایی کلاس‌های اوقات فراغت دایر می‌کنند.

وی با بیان اینکه در همه حوزه‌ها فعالیت‌های متعدد فرهنگی دنبال می‌شود خاطرنشان کرد: دراین کلاس‌ها که تا نیمه دوم شهریور ادامه دارد، ۳۷ رشته از جمله خیاطی، خطاطی، ورزشی وفعالیت‌های قرآنی دایر می‌شود.

حجت الاسلام نعمتی، مسجد شوربندگی و نشاط زندگی را شعار امسال در این حوزه وپیوند میان مسجد و خانواده و گسترش فعالیت‌های مسجدی در قالب طرح بچه‌های مساجد را، مهمترین رویکرد کانون فرهنگی و هنری مساجد عنوان کرد.

سرپرست کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران همچنین به برگزاری اردو‌های تدارکاتی دهه اول شهریور و اجرای طرح شنبه‌های کتاب در مساجد اشاره کرد و افزود:امام جماعت در قالب این برنامه به بچه‌ها کتاب معرفی می‌کند.

حجت الاسلام نعمتی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری برای شرکت در فضای مجازی گفت: در زیست بوم مسجد اقدامات فرهنگی و هنری و احیای ارزش‌های اسلامی دنبال می‌شود

وی به اجرای برنامه‌های کارآفرینی در مسجد خرماکلای قائمشهر نیز اشاره کرد و افزود: تربیت نیرو‌های متعهد به انقلاب ضرورتی است که با اجرای طرح پیوند مدرسه و مسجد اجرا می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.