تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
کد خبر : 12201

رئیس اداره صمت جویبار خبر داد:

مصطفی مدانلو

بازرسی بیش از ۳هزار مورد بمنظور امنیت اقتصادی بازار

بازرسی بیش از ۳هزار مورد بمنظور امنیت اقتصادی بازار
رئیس اداره صمت شهرستان جویبار از ۳هزارو ۳۰۰ مورد بازرسی در بحث ایجاد امنیت اقتصادی بازار، کنترل قیمت کالاها و نظارت مواد اولیه ی کالاهای عرضه شده از واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی دررسطح شهرستان خبر داد و گفت: در این بازرسی ها ۱۵۷ فقره پرونده به ارزش بیش از ۵۷۹ میلیون تومان تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

به گزارش ریحان نیوز, بهرام عبداله پور با اشاره به اینکه تعداد ۱۵۶ واحد صنفی خبازی در سطح شهرستان فعال می باشند، افزود: تعداد ۳۵۰ مورد بازرسی مشترک از واحدهای خبازی انجام که در این راستا تعداد ۳۴ فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از ۳۴ میلیون تومان شناسایی شدند.

وی از کشف ۲۷۹ کیسه آرد یارانه ای احتکار شده به ارزش بیش از ۱۴ میلیون تومان خبر داد و اظهار داشت: باتوجه به فصل کشاورزی و موقعیت منطقه در حوزه کود و سموم کشاورزی تعداد ۵فقره پرونده تخلف به ارزش ۳میلیون و ۴۴۰ میلیون تومان تشکیل شد.

رئیس اداره صمت جویبار با اعلام اینکه در بحث رصد اشتغال تعداد ۸۶ مورد اشتغال در ۳ماهه نخست سالجاری به ثبت رسیده است، گفت: با همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ، تعداد ۲مورد کارت مشاغل خانگی صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: در بحث تنظیم بازار کالاها توزیع ۳۰۰ تن گوشت مرغ، توزیع روغن خوراکی به میزان ۱۰۰ تن، عرضه شکر دولتی به میزان ۱۲۰ تن، توزیع برنج دولتی به میزان ۹۵ تن و توزیع گوشت مرغ و گوشت قرمز منجمد به میزان ۲۴ تن در بخش صنوف و مردمی توزیع شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.