تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
کد خبر : 9775

ادامه فعالیت‌های واحد‌های صنعتی مازندران بدون قطع گاز

ادامه فعالیت‌های واحد‌های صنعتی مازندران بدون قطع گاز
استاندار مازندران گفت: شرکت گاز تا حد امکان گاز واحد‌های صنعتی و تولیدی را مدیریت کند تا شاهد قطع گاز در این واحد‌ها نباشیم.

به گزارش ریحان نیوز؛ استاندار مازندران در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با بیان اینکه شرکت گاز تا حد امکان گاز واحد‌های صنعتی و تولیدی را مدیریت کند تا شاهد قطع گاز در این واحد‌ها نباشیم، گفت: وصول مطالبات شرکت‌های صنعتی که به شرکت گاز بدهکار هستند هم نباید مبنای قطع گاز قرار گیرد.

حسینی پور افزود: مازندران در زمینه گاز مشکلاتی دارد و تولید کننده‌ها نیز از مانند بقیه جامعه هدف مشکلاتشان بیشتر بوده و در شرایط افزایش قیمت و عدم بهره مندی از گاز مورد نیاز نگرانی‌ها را دوچندان می‌کند.

استاندار مازندران ادامه داد: در هر شهرستان با مدیریت فرمانداران و حضور رئیس اداره صنعت معدن و تجارت و رئیس شرکت گاز، جلساتی تشکیل شود تا در کنار مدیریت مشکل تامین و هزینه گاز، تسهیلاتی هم برای واحد‌های تولیدی و صنعتی در نظر گرفته شود.

بررسی مشکل ۷ پرونده صنعتی در مازندران
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران هم در این جلسه با بیان اینکه در این کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای ۷ پرونده تصمیم گیری شد، گفت: مشکلات واحد‌های تولیدی، صنعتی و گردشگری از جمله پرونده‌های بررسی شده بوده که برخی با امور مالیاتی و تامین سوخت شرکت نفت مشکلاتی داشتند.

خیریان پور افزود: برخی پرونده‌ها هم در خصوص شبکه بانکی واحد‌های تولیدی بود و برای رفع موانع تولید همه آن‌ها تصمیم گیری لازم انجام شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.