تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴
کد خبر : 9109

توسعه اقتصاد خانوار روستایی با صندوق خرد زنان

توسعه اقتصاد خانوار روستایی با صندوق خرد زنان

مدیر جهاد کشاورزی ساری گفت: ۶صندوق خرد زنان روستایی با ۱۳۵عضو در این شهرستان فعال است. به گزارش ریحان نیوز، مدیر جهاد کشاورزی ساری یکی از اهداف تشکیل صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی را بهبود وضعیت اقتصادی در روستا دانست و گفت: ۶صندوق خرد زنان روستایی با ۱۳۵عضو در ساری فعال هستند. رضا پورفلاح با

مدیر جهاد کشاورزی ساری گفت: ۶صندوق خرد زنان روستایی با ۱۳۵عضو در این شهرستان فعال است.

به گزارش ریحان نیوز، مدیر جهاد کشاورزی ساری یکی از اهداف تشکیل صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی را بهبود وضعیت اقتصادی در روستا دانست و گفت: ۶صندوق خرد زنان روستایی با ۱۳۵عضو در ساری فعال هستند.

رضا پورفلاح با اشاره به مزایای صندوق اعتباری خرد زنان روستایی، گفت: در این صندوق، زنان روستایی با استفاده از پس انداز‌های کوچک خود سرمایه‌گذاری کرده و با وام‌های این صندوق، فعالیت‌های تولیدی خود را رونق می‌دهند.

وی ادامه داد: کاهش بیکاری و فقر در مناطق روستایی، برقراری عدالت اجتماعی و توسعه اقتصاد خانوار از مهم‌ترین اهداف تشکیل این صندوق هاست.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری با اشاره به نقش مهم صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در کاهش مهاجرت از روستا به مناطق شهری افزود: صندوق اعتبارات خرد ایجاد اشتغال متناسب با روستا برای زنان روستایی کمک می‌کند و مهاجرت روستائیان به شهر‌ها را می‌کاهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.