تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۱۶
کد خبر : 7768

الزامی نبودن لباس فرم برای دانش آموزان مازندرانی

الزامی نبودن لباس فرم برای دانش آموزان مازندرانی

معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران: استفاده از لباس فرم برای دانش آموزان الزامی نیست. به گزارش ریحان نیوز، دهقان گفت: بر اساس بخشنامه آموزش و پرورش، استفاده از لباس فرم برای دانش آموزان الزامی نیست، اما دانش آموزان باید با پوشش مناسب در مدرسه حاضر شوند. معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد:

معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران: استفاده از لباس فرم برای دانش آموزان الزامی نیست.

به گزارش ریحان نیوز، دهقان گفت: بر اساس بخشنامه آموزش و پرورش، استفاده از لباس فرم برای دانش آموزان الزامی نیست، اما دانش آموزان باید با پوشش مناسب در مدرسه حاضر شوند.

معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: بر اساس مصوبه ۹۱ ستاد ملی کرونا، دانش آموزان متوسطه اول در پایه‌های هفتم، هشتم و نهم و دانش آموزان دوره ابتدایی از فردا دوشنبه ۱آذر ۱۴۰۰ با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی راهی مدرسه می‌شوند.

دهقان افزود: شرایط برای همه دانش آموزان برای حضور در مدارس آماده شده و چنانچه فضای کلاس برای حضور در کلاس کافی باشد دانش آموزان حضور می‌یابند.

وی گفت: اگر تعداد دانش آموزان بیشتر از فضایی باشد که در شیوه نامه قید شده کلاس‌ها به صورت گروه بندی شده برگزار و در کنار آموزش‌های حضوری، آموزش‌های غیرحضوری و محتوای آموزش هم به دانش آموزان ارائه خواهد شد.

به گفته معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران، فاصله دانش آموزان با یکدیگر در کلاس باید از هر طرف یک متر و نیم باشد و استفاده از ماسک هم الزامیست.

دهقان افزود: بیش از ۹۷درصد دانش آموزان ۱۲تا۱۸ سال استان تا کنون دز اول واکسن کرونا و بیش از ۷۲درصد دانش آموزان هم دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران خاطرنشان کرد: بیش از ۹۹درصد معلمان و کادر آموزشی مدارس هم تاکنون واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.