تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
کد خبر : 6739

برگزاری طرح اطعام و احسان حسینی در مازندران

برگزاری طرح اطعام و احسان حسینی در مازندران

به گزارش ریحان نیوز ,  رزمایش طرح اطعام و احسان حسینی، نذرواره سردار شهید سلیمانی با شعار همه خادم الرضاییم با مشارکت کمیته امداد امام استان، نمایندگی آستان قدس رضوی و خیران نیک اندیش استان مازندران برگزار شد. نماینده ولی فقیه در مازندران در این مراسم در مصلای ساری گفت: در این طرح که با

به گزارش ریحان نیوز ,  رزمایش طرح اطعام و احسان حسینی، نذرواره سردار شهید سلیمانی با شعار همه خادم الرضاییم با مشارکت کمیته امداد امام استان، نمایندگی آستان قدس رضوی و خیران نیک اندیش استان مازندران برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در این مراسم در مصلای ساری گفت: در این طرح که با شعار همه خادمالرضا (ع) هستیم برگزار می‌شود ۱۵ هزار بسته معیشتی به ارزش هر کدام ۵۰۰ هزار تومان در سراسر استان بین نیازمندان توزیع می‌شود.

آیت الله محمدی لایینی افزود: همه باید برای کمک به افراد بی بضاعت تلاش کنیم تا بتوانیم گوشه‌ای از مشکلات آن‌ها را برطرف نماییم.

حجت الاسلام عالیشاه مدیر کل کمیته امداد امام خمینی مازندران هم گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان برای تهیه ۱۵ هزار بسته معیشتی و یک میلیون و ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم هزینه شد تا بین افراد واجد شرایط توزیع شود.

امامزاده مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران هم گفت: خادمیاران رضوی در دهه کرامت و دهه پایانی ماه صفر برای کمک به همنوعان خود از هیچ تلاشی فروگذار نبودند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.