تاریخ انتشار : شنبه ۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
کد خبر : 6044

واگذاری طرح های دریا باید پیوست فرهنگی داشته باشد

واگذاری طرح های دریا باید پیوست فرهنگی داشته باشد

به گزارش ریحان نیوز،نماینده ولی فقیه در مازندران در جلسه شورای اداری استان با اشاره به آغاز فصل تابستان و ورود مسافران برای بازدید از جنگل و دریای مازندران گفت : طرح‌های دریا که واگذار می‌شوند باید پیوست فرهنگی داشته باشند و دستگاه‌های نظارتی نیز وظیفه‌ی خودشان را به نحو احسن انجام دهند. آیت الله

به گزارش ریحان نیوز،نماینده ولی فقیه در مازندران در جلسه شورای اداری استان با اشاره به آغاز فصل تابستان و ورود مسافران برای بازدید از جنگل و دریای مازندران گفت : طرح‌های دریا که واگذار می‌شوند باید پیوست فرهنگی داشته باشند و دستگاه‌های نظارتی نیز وظیفه‌ی خودشان را به نحو احسن انجام دهند.
آیت الله محمدی لائینی با اشاره به تداوم اقدامات فرهنگی طلاب در سواحل افزود : این اقدامات فرهنگی که مورد استقبال مسافران و گردشگران هم قرار گرفته امسال در سواحل گسترش خواهد یافت.
او ادامه داد : همایشی با حضور ائمه جمعه، فرمانداران شهر‌های ساحلی و مسئولین نهاد‌های فرهنگی و معاون استاندار جهت گسترش این اقدامات فردا در بابلسر برگزار خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت : واکسن‌های ایرانی هم به بازار آمده و ملی گرا‌های واقعی که به مصرف تولیدات ملی تمایل دارند می‌توانند با الگو قرار دادن مقام معظم رهبری از آن بهره ببرند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.