تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
کد خبر : 6015

سازمان تبلیغات یک‌نهاد مهم و بابرکت در جامعه است

سازمان تبلیغات یک‌نهاد مهم و بابرکت در جامعه است

به گزارش ریحان نیوز،مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت چهلمین سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مشارکت ۶۰ درصدی مردم با بصیرت دیار علویان در انتخابات جای قدردانی دارد که امیداریم امیدی که در جامعه به وجود آمد با تشکیل تیم مقتدر ریاست جمهوری عملیاتی شود. حجت الاسلام ناصر

به گزارش ریحان نیوز،مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت چهلمین سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مشارکت ۶۰ درصدی مردم با بصیرت دیار علویان در انتخابات جای قدردانی دارد که امیداریم امیدی که در جامعه به وجود آمد با تشکیل تیم مقتدر ریاست جمهوری عملیاتی شود.

حجت الاسلام ناصر شکریان افزود: ستاد عملیات مساجد در ماه رمضان باز بود و مازندران ۲هزار و ۴۰۰نفر مبلغ را اعزام کرد و گرو‌های تبلیغی و مداحان جهت حضور حداکثری مردم تلاش کردند.

او گفت: سازمان تبلیغات یک‌نهاد مهم و بابرکت در جامعه است که نقش مهمی در تعمیق و اشاعه ارزش‌های دینی و اسلامی در جامعه دارد و به همین منظور برنامه‌های امسال حول سه مساله کلان گردشگری، تحکیم‌بنیان خانواده و فضای مجازی در دستور کار است.

شکریان خاطرنشان کرد: مازندران به عنوان یکی از استان‌های مسافرخیز سالانه میزبان میلیون‌ها مسافر و گردشگر در کشور است که برنامه ریزی شد تا در این ایام در عرصه گردشگری برنامه‌های ویژه فرهنگی در سواحل برگزار شود.

او ادامه داد: در زمینه تحکیم بنیان خانواده، تربیت و توانمندسازی مربیان و مشاوران امور خانواده، کاهش آسیب اجتماعی مانند طلاق، ترویج سبک زندکی ایرانی اسلامی مورد توجه می‌باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: طرح «امام محله»در ۵۰ نقطه شهر و ۲۰۰روحانی مستقر در روستا در حال اجراست تا مسائل محلات به درستی رسیدگی شود همچنین سال گذشته پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی در شهر‌های نکا، ساری، قائمشهر، بابل و آمل فعال شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.