تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶
کد خبر : 6011

سپاه، تامین کننده امنیت ۷۰ درصد صندوق‌های اخذ رای در مازندران

سپاه، تامین کننده امنیت ۷۰ درصد صندوق‌های اخذ رای در مازندران

به گزارش ریحان نیوز،فرمانده سپاه کربلای مازندران در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: شرایط برای برگزاری انتخابات با شکوه و سالم، آرام و با امنیت در استان فراهم شده است. سردار سیاوش مسلمی با اشاره به اینکه دشمن برای کمرنگ کردن انتخابات با برنامه‌های متنوع در میدان است افزود: دشمن امروز با تمام عوامل

به گزارش ریحان نیوز،فرمانده سپاه کربلای مازندران در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: شرایط برای برگزاری انتخابات با شکوه و سالم، آرام و با امنیت در استان فراهم شده است.

سردار سیاوش مسلمی با اشاره به اینکه دشمن برای کمرنگ کردن انتخابات با برنامه‌های متنوع در میدان است افزود: دشمن امروز با تمام عوامل در حال کوبیدن جبهه خودی است و مردم شهیدپرور استان قطعا به درستی این موضوع را تشخیص می‌دهند.

او با بیان اینکه برای برگزاری انتخابات با شکوه از همه ظرفیت‌های سپاه در استان بکارگیری شده است، گفت: کاروان شادی، رادیو انتخابات، با عناوینی چون به نیابت از حاج قسم سلیمانی رای می‌دهیم و تریبون عمومی با هدف جلب مشارکت مردم راه اندازی شد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران افزود: تامین امنیت برپایی انتخابات بیش از ۲ هزار و ۸۳۶ صندوق رای در استان به سپاه واگذار شده است و سپاه با همیاری با ناجا در ۷۰ درصد صندوق‌ها واگذار شده امنیت کامل را برقرار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شاخص مهم برای انتخاب ریاست جمهور گفتمان امامین انقلاب است، گفت: دغدعه مردم مبارزه با فساد است و اگر نخستین برنامه رییس جمهور آینده مبارزه با فساد باشد، قطعاً بهترین عملکرد رقم خواهد خورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.