تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
کد خبر : 5389

درگذشت مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ساری بر اثر کرونا

درگذشت مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ساری بر اثر کرونا

به گزارش ریحان نیوز،حامد دیانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ساری بر اثر بیماری کرونا در گذشت. حامد دیانی متولد۱۳۵۲ اهل روستای تیلک از توابع بخش چهاردانگه ساری بود که از جوانترین روسای منصوب آموزش و پرورش استان مازندران محسوب می‌شد. وی کارشناس ارشد فلسفه و از فرهنگیان اهل هنر، قاری قرآن و با

به گزارش ریحان نیوز،حامد دیانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ساری بر اثر بیماری کرونا در گذشت.

حامد دیانی متولد۱۳۵۲ اهل روستای تیلک از توابع بخش چهاردانگه ساری بود که از جوانترین روسای منصوب آموزش و پرورش استان مازندران محسوب می‌شد.
وی کارشناس ارشد فلسفه و از فرهنگیان اهل هنر، قاری قرآن و با اخلاق آموزش و پرورش ناحیه یک ساری، مربی کانون‌های فرهنگی و تربیتی شهید آوینی و معاون تربیتی مرکز آموزشی سمپاد ساری ناحیه یک (دبیرستان تیزهوشان) بود.
مرحوم دیانی از مدت‌ها قبل درگیر بیماری منحوس کرونا بود که امروز دار فانی را وداع گفت.
سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در پیامی درگذشت مرحوم دیانی را تسلیت گفت.
در بخشی از این پیام آمده است: اندوه جانکاه درگذشت برادر نازنین و همکار ارجمند ما، مدیر شایسته اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ساری «مرحوم حامد دیانی» موجب درد و حسرت طیف گسترده‌ای از معلمان، همکاران و دانش‌آموزانی شد که با اخلاق انسانی و روحیه شاد و چهره خندان وی آشنا بودند.
همچنین در بخشی دیگر از این پیام آمده مرحوم حامد دیانی، در همه سال‌های معلمی، صمیمی‌ترین ارتباط را با دانش‌آموزان خود داشت و در دوران مدیریت نیز همین صمیمیت را با معلمان، آموزگاران و همکاران خود برقرار کرده بود و این موضوع، حکایت از سلامت نفس و عظمت روح وی داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.