تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
کد خبر : 5025

برخورد با مخدوش کنندگان پلاک‌های خودرو

برخورد با مخدوش کنندگان پلاک‌های خودرو

به گزارش ریحان نیوز،سرهنگ باقری گفت: در ششمین روز اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی، ماموران راهنمایی و رانندگی با جدیت مشغول اجرای این طرح هستند. سرپرست راهنمایی و رانندگی مازندران در خصوص دستکاری در پلاک خودرو‌ها افزود: این کار خلاف قانون است و کسی که این کار را انجام می‌دهد مجرم شناخته می‌شود. سرهنگ باقری افزود:

به گزارش ریحان نیوز،سرهنگ باقری گفت: در ششمین روز اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی، ماموران راهنمایی و رانندگی با جدیت مشغول اجرای این طرح هستند.
سرپرست راهنمایی و رانندگی مازندران در خصوص دستکاری در پلاک خودرو‌ها افزود: این کار خلاف قانون است و کسی که این کار را انجام می‌دهد مجرم شناخته می‌شود.
سرهنگ باقری افزود: اگر کسی در ارقام پلاک دستکاری انجام دهد و با هر وسیله‌ای سطح پلاک را بپوشاند ضمن توقیف خودرو، برابر قانون فرد متخلف برای مجازات به مراجع قضایی معرفی می شود.
سرپرست راهنمایی و رانندگی مازندران تصریح کرد: ماموران پلیس همچنان در ورودی شهر‌ها مستقر هستند و فقط به کسانی که مجوز تردد داشته باشند اجازه ورود داده می‌شود.
سرهنگ باقری خاطر نشان کرد: از زمان اجرای این طرح تا کنون حدود ۱۲ هزار خودرو که مجوز نداشتند برگشت داده شدند و بیش از یکهزار و ۳۰۰ دستگاه خودرو که به مقررات توجه نداشتند و بدون مجوز وارد شهر‌ها شدند اعمال قانون شدند.
وی افزود: به اطلاع کلیه دارندگان کارت‌های تردد ستاد مبارزه با کرونا می‌رساند برای جریمه نشدن، ذکر شماره انتظامی خودرو بر روی کارت تردد الزامی است.
سرهنگ باقری تصریح کر: شماره پلاک خودرو باید بر روی کارت تردد درج شده باشد و شماره پلاک خودرو به دستگاه اداری مربوطه برای درج در سامانه نیروی انتظامی استان اعلام شود.
به گفته سرپرست راهنمایی و رانندگی مازندران طرح ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح در شهر‌ها اجرا می‌شود و فقط کسانیکه برگ تردد داشته باشند اجازه عبور و مرور دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.